Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SISTEM ARHIVARE (RAFTURI METALICE)


Anunt de participare numarul 63891/16.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SENATUL ROMANIEI
Adresa postala: ÂCALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â050711, Romania, Punct(e) de contact: ÂVASILE CRIVAT, Tel.Â4142847, In atentia: ÂDL VASILE CRIVAT, Email: Â[email protected], Fax: Â021 4142844, Adresa internet (URL): Âwww.senat.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SISTEM ARHIVARE (RAFTURI METALICE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SENATULUI, CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3 , CORP A1, SECTOR 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA UNUI SISTEM DE ARHIVARE COPMUS DIN RAFTURI METALICE MODULARE, SUPRAETAJATE, CU DOTARILE SI MOBILIERUL AFERENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39132000-6 - Sisteme de arhivare (Rev.2)
39111100-4-Scaune pivotante (Rev.2)
39121200-8-Mese (Rev.2)
39132500-1-Carucioare de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 335, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 6700 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT - BUGETUL SENATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ÃŽN CONDITIILE ART. 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formulare12A si 12 CCerinta obligatorie: prezentare formular 12 B
Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (ANAF), precum si plata taxelor si impozitelor locale, valabile la data deschiderii, în original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie: • Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului în termen de valabilitate, în original sau copie legalizata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la :
- Declaratia privind cifra medie de afaceri în pe ultimii 3 ani;
- Bilantul contabil la 30.06.2008 (sau un extras din acesta), înregistrat si vizat la organul financiar competent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la :
- lista principalelor livrari de produse similare efectuate în ultimii 3 ani sau contracte în derulare, care sa contina date despre valoarea acestora, perioada, beneficiarul, formular 12D;
- cel putin o recomandare în original sau copie legalizata de la unul din beneficiarii declarati în lista principalelor livrari, din care sa rezulte ca a furnizat sisteme metalice de arhivare similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2008 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2008 11:00
Locul: SEDIUL SENATULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII ÃŽMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: ÂSTR. STVROPOLEOS, NR. 6, SECT. 3, Localitatea: ÂBUCURESTI, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021 3104641, Email: Â[email protected], Fax: Â021 3104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: ÂSPLAIUL INDEPENDEN'EI, NR, 5, ,Localitatea: ÂBUCURE;TI, Cod postal: Â050091, Romania, Tel.Â021 3191674, Email: Â[email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS AL SENATULUI
Adresa postala: ÂSEDIUL SENATULUI, Localitatea: ÂBUCURE;TI, Cod postal: Â050711, Romania, Tel.Â021 4142761, Fax: Â021 3134626, Adresa internet (URL): ÂWWW.SENAT.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2008 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer