Licitatie Publica - Achizitie sistem de imprimare digitala pe suport textil
Anunt de participare numarul 52417/14.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Adresa postala: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii-publice, Tel.3147331, In atentia: Tache Stanciu, Email: [email protected], Fax: 3147331, Adresa internet (URL): www.unarte.org
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie sistem de imprimare digitala pe suport textil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Catedra de arte textile - sediul U N Arte din Calea Grivitei nr. 28
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea unui sistem de imprimare digitala pe suport textil compus din: - unitate de imprimare pe suport textil- statie de lucru- periferice (spectrofotometru, monitor, scanner, tableta grafica)- software aferent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29541800-1 - Utilaje de finisare a textilelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate - un sistem de imprimare digitala pe suport textil
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 2% din valoarea estimata fara T.V.A. (2520 RON)Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - BugetPlata- Virament in cont de trezorerie / 30%in avans iar 70% dupa receptia finala (daca ofertantul nu are filiala in Romania plata va fi facuta conform legislatiei in vigoare)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontract conform art. 44; 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Fisa de informatii generale- Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatului de Atestare Fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat- Ultimul bilant contabil si ultima balanta de verificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- nu vor fi acceptati operatori economici care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat- vor fi acceptati doar operatorii economici care au incheiat ultimul bilant contabil si ultima balanta de verificare cu profit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani- asigurarea de service in garanie si postgarantie
- asigurarea instruirii personalului ce va utiliza sistemul
- certificat ISO 9001
- autorizatie de distribuitor pentru Romania acordata de producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- operatorul economic trebuie sa fi livrat cel putin un sistem similar la aceasta valoare sau valoare mai mare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria U.N.ArteVirament in cotul RO93 TREZ 7015 0460 1X00 0419 deschis la Trezoreria sectorului 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 10:30
Locul: Sediul U.N.Arte din str. General Budisteanu nr. 19, sect. 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta formularul 12 C completat si semnat de persoane autorizate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 319 51 83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul U.N.Arte
Adresa postala: Str. General Budisteanu 19, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.021 310.39.79, Email: [email protected], Fax: 021 310.39.79, Adresa internet (URL): www.unarte.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 16:10