Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie sistem de informare indrumare a clientilor la ghisee


Anunt de participare numarul 28561/17.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie sistem de informare indrumare a clientilor la ghisee
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, situat in Str. Intrarea Sectorului nr.1, sector 3, Bucuresti -
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie sistem infoemare - indrumare la sediul Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, situat in Str. Intrarea Sectorului nr.1, sector 3, Bucuresti - parter, etaj 1 si etaj 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231200-9 - Echipament informatic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sistemul de informare indrumare a clientilor la ghisee este alcatuit din:
1. Sistem de eliberare numere de ordine 4 bucati;
2. Sistem de afisaj cu plasma 5 bucati;
3. Sistem de afisaj electronic LED/LCD, din care: - cu afisaj electronic simplu 3 bucati;
- cu afisajelectronic dublu 3 bucati;
4. Sistem software de interfatare cu echipamentele hardware si cu reteaua de calculatoare a ORC-TB. Software de control si gestiune a sistemului de informare si indrumare a clientilor la ghisee.
Valoarea estimata fara TVA: 39, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia pentru participare, la valoarea de 1294 RON;La incheierea contractului - garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, in original;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr. 337/2006, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala, privind modul de indeplinire a obligatiilor de plata, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, eliberat de organul fiscal competent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original;
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, emis de organul administratiei publice locale competente, in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, in original;
Ultima situatie financiara depusa si inregistrata la organele competente, in copie certificata pentru conformitate cu originalul de persoana imputernicita sa reprezinte legal ofertantul;
Autorizatia pentru comercializarea produselor, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate, emisa deproducator sau de importator;
Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti (minim 3 recomandari), in copie certificata pentru conformitate cu originalul ;
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, in original, care sa probeze incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de echipamente/produse de tipul celor ofertate. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica modul de derulare al contractelor anterioare ale ofertantului castigator.
Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari / clienti, in copie certificata pentru conformitate cu originalul. In cazul in care ofertantul nu inregistreaza obligatii contractuale in desfasurare, se va prezenta un document din care sa reiasa situatia de fapt;
Resurse tehnice: informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, privind dotarile cu echipamente tehnice, privind mijloacele de transport, in original;
Certificat ISO 9001 (sau orice document echivalent), pentru producator sau pentru importator sau pentru distribuitor, dupa caz, in termen de valabilitate, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Termen de garantie
8%
Descriere:
3.
Timp de raspuns (interventie)
2%
Descriere:
4.
Timp de remediere/inlocuire produs defect
3%
Descriere:
5.
Perioada de service postgarantie
4%
Descriere:
6.
Pret consumabile
8%
Descriere:
7.
Sistem de afisaj electronic led/lcd
4%
Descriere:
8.
Sistem de afisaj cu plasma
17%
Descriere:
9.
Sistem de eliberare numere de ordine
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 10:00
Locul: la sediul Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, din Bucuresti, Str. Int
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilo
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, bl. J3b, tronson II+III, sector 3, mezanin, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.316.08.04, Email: [email protected], Fax: 316.08.03, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer