Licitatie Publica - ACHIZITIE SISTEM DE MONITORIZARE RETEA APA-CANAL
Anunt de participare numarul 63693/15.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel.0237/275811 ; 0724000420, In atentia: IULIAN NICA, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SISTEM DE MONITORIZARE RETEA APA-CANAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ORASUL PANCIU, JUDETUL VRANCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SISTEM DE MONITORIZARE RETEA APA-CANAL IN CADRUL PROIECTULUI MODERNIZAREA SI EFICIENTIZAREA SERVICIULUI DE GOSPODARIRE COMUNALA, ORASULUI PANCIU, JUDETUL VRANCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
48771000-3-Pachete software utilitare generale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. sistem de monitorizare retea apa-canal.
Valoarea estimata fara TVA: 105, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 5000 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea estimata a prezentului contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile , Copie dupa cetificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006 si la 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente.Informatii privind cifra de afaceri .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 2 ani sa fie de minim 200.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Certificat de conformitate produs.Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii.Informatii privind subcontractantii/Asociere.Standarde de asigurarea calitatii.Standarde de protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: cel putin un contract cu valoare de minim 30% din valoarea estimata a prezentului contract.Ofertantul va prezenta certificatul de conformitate al produsului in copie tradusa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2008 11:00
Locul: Primaria orasului Panciu, Sala de sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare, Fondul de modernizare pentru dezvoltarea administratiei la nivel localProiect titlu MODERNIZAREA SI EFICIENTIZAREA SERVICIULUI DE GOSPODARIRE COMUNALA, ORASULUI PANCIU, JUDETUL VRANCEACod proiect: 734
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Str. Cuza Voda , Nr.8, Localitatea: Mun. Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237/616000, Email: [email protected], Fax: 0237/612665, Adresa internet (URL): www.jus.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Panciu
Adresa postala: Str. Titu Maiorescu , nr.15, Localitatea: Orasul Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel.0237/275811, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 12:02