Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SISTEM DE PRELUARE SI RECICLARE A DESEURILOR DIN CONSTRUCTII SI DEMOLARI


Anunt de participare numarul 78671/30.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel.0237/275811 ; 0724000420, In atentia: Iulian Nica , Viceprimar, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primariapanciu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SISTEM DE PRELUARE SI RECICLARE A DESEURILOR DIN CONSTRUCTII SI DEMOLARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria orasului Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15, oras Panciu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea utilajelor necesare implementarii proiectului ECO-SISTEM Panciu, proiect pentru implementarea unui sistem eficient de gestionare a deseurilor din constructii si demolari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42641100-2 - Masini-unelte pentru prelucrarea pietrei (Rev.2)
43262100-8-Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. Concasor
1 buc. Excavator cu picon
Valoarea estimata fara TVA: 617, 936EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 40.000 lei cu valabilitatea de 90 de zile si garantie de buna executie in cunatum de 5% din valoarea finala a viitorului contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE CES 2006 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, RO 2006/018-147.04.01.04.01-cofinantare din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea .Formular nr. 12A .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006.Formular nr. 12B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formular 12C.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat de stat.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local.Declaratie privind istoricul litigiilor.Formularul C16.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, nu mai vechi de 30 de zile.Cetificatul de inregistrare in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente.In cazul in care ofertantul nu a depus bilantul la 31.12.2008 se accepta balanta la decembrie 2008.
Informatii generale Formular nr. B2 .Decl.privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit la 31.12.2008.Realizarea unei medii a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de livrate in ultimii 3 ani.Formularul 12 D.Certificat de conformitate produs.Autorizare pentru comercializare.Formularul F3.Informatii privind subcontractantiiFormularul nr.12 G.Asociere.Formularul F2.Standarde de asigurarea calitatii.Formularul nr. 15 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea a minim 3 contracte care insumate din punct de vedere fizic sa reprezinte cel putin 50% din volumul fizic si valoric al contractului pe care autoritatea contractanta urmeaza sa il atribuie.Prezentarea a cel putin 3 recomandari de la clientii beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Durata de realizare
10%
66.67
Descriere: Se exprima in zile , max :60 de zile.
2.
Garantia produselor
5%
33.33
Descriere: Se exprima in luni , min. 12 luni
3.
Pretul
85%
566.67
Descriere: Se exprima in lei si in euro la cursul Inforeuro.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 15 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 3800/17.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE CES 2006 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, RO 2006/018-147.04.01.04.01.Proiect ECO-SISTEM Panciu, proiect pentru implementarea unui sistem eficient de gestionare a deseurilor din constructii si demolari.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 19-21, Localitatea: Mun. Focsani, Cod postal: 620015, Romania, Tel.0237/216000, Email: [email protected], Fax: 0237/612665, Adresa internet (URL): www.tribunalulvrancea.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Panciu
Adresa postala: Str. Titu Maiorescu nr.15, Localitatea: Orasul Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel.0237/275811, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer