Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie sistem deshidratare namol pentru Uzina de tratare a apei Budeasa


Anunt de participare (utilitati) numarul 127432/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala:  B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110004, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Contracte Achizitii Publice, Tel. 0248 625050, In atentia:  MIHAI VIOREL BURCUS, Email:  [email protected], Fax:  0248 223540, Adresa internet (URL):  www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie sistem deshidratare namol pentru Uzina de tratare a apei Budeasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Uzina de tratare a apei Budeasa
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sistem deshidratare namol pentru Uzina de tratare a apei Budeasa conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42996900-3 - Echipament de prelucrare a namolului (Rev.2)
45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie sistem deshidratare namol pentru Uzina de tratare a apei Budeasa
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part. 11.000, 00 lei/ 90 zile de la dep. of. Prin instrument irevocabil emis de o soc. bancara ori o soc. de asigurari;cu OP;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat; Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"; Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010 ? completare formular B2Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 280000 euro.2.Prezentarea bilantului contabil pe 2010 vizat si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea si prezentareaformularuluiC1
2. Prin informatiile furnizate prin Formularul C1, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii/prestarii in ultimii 3 ani:
-a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea, montaj si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune cu optimizarea procesului de deshidratare si pregatirea personalului de exploatare pentru instalatie integrata de deshidratare a namolului cu decantor centrifugal cu o valoare de minim 137000 euro, fara TVA.
- a cel putin unui contract al carui obiect au fost servicii de service pentru instalatii de deshidratare a namolului cu decantor centrifugal cu o valoare de minim 3000 euro, fara TVA.
3. Ofertantul va prezenta pentru contractele prevazute in formularul C1 si procesul/le verbal/e de receptie si punere in functiune sau orice alt document constatator, semnat de comisia de receptie.
4. Ofertantul va prezenta cel putin 1 (una) recomandare emisa de beneficiarul/ii la care se va face referire in Formularul C1.
5.Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(Ofertantul trebuie sa detina minim 1(unu) inginer electromecanic licentiat, 1 (unu) tehnician electrician, in vederea asigurarii service-lui instalatiilor.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul carte de munca / contract individual de munca vizat de ITM / contract de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoana respectiva, ori alte documente relevante (valabile pe perioada de derulare a contractului).Personalul de service trebuie sa fie autorizat de catre producatorul echipamentelor, in baza unui curs de pregatire efectuat de acesta (producator).
6.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
7.Informatii privind subcontractantii
8.Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
costuri de operare
30%
30
Descriere:
3.
eficienta procesului de deshidratare
20%
20
Descriere:
4.
garantia acordata echipamentului
5%
5
Descriere:
5.
asigurare mentenanta in perioada de garantie si post garantie
5%
5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare -reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; -observatorii UCVAP; -expertii cooptati, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavrapoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213 104 641, Email:  [email protected], Fax:  0213 104 642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice.
Adresa postala:  Calea Craiovei nr. 38, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110038, Romania, Tel. 0248222445, Fax:  0248222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer