Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?


Anunt de participare numarul 133828/10.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ALINA OFITERU, Tel. +40 213181700, Email: [email protected], Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Achizitorului:
Str.Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea proiectului , ,Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea proiectului , ,Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?
Valoarea estimata fara TVA: 18, 286, 716RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 190.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, inclusiv.Forma de constituire a garantiei: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- Prin Ordin de Plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data de depunere a ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5. In acest caz, cuantumul garantiei de participare trebuie sa se regaseasca in contul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru garantia de participare bancara in favoarea autoritatii contractante se recomanda utilizarea Formularului nr. 22 din Sectiunea IV.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci candofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea totala a contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European - PO DCA. Plata serviciilor se va efectua prin ordin de plata in perioada 24-31 a lunii, numai in conturi deschise la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratia privind eligibilitatea (Formularulnr.1 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
Cerinta nr.2: Cazier judiciar/fiscal societate(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").Nota C1 si C2: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate atat de ofertant cat si de sustinator;
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate atat de asociatii cat si de sustinator;
- In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate doar de asociati.
Ofertantii si persoana/persoanele ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
Cerinta nr.4: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota C3 si C4: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul nr. 2va fi prezentat atat de ofertant cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de ofertant; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul nr. 2 numai cu literele a), c^1) si d);
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul nr. 2 va fi prezentat atat de asociati cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de asociati; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul nr. 2 numai cu literele a), c^1) si d).
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Deasemenea, persoana/persoanele ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c 1 ) si d) din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
-dl. Zoltan Mild ? Inspector General;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-dl. Miron Simion ? Directia Juridica si Resurse Umane.
Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.Cerinta nr.6: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.7: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul. Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa instanta comptetenta emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori;
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul va fi prezentat numai de ofertant;
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecaremembru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
- In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.Nivel minim:
Cifra de afaceri MEDIE anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani financiari pentru care s-au prezentat situatii financiare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 18.286.716 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va face dovada, prin prez. cel putin a unei certificari/confirmari/recomandari si cel putin a unui document/parti relevante dintr-un contract contrasemnat de o autorit. ori de catre clientul privat beneficiar, ca in ultimii 3 ani: a) a derulat un proiect ce a presupus implementarea unui sistem informatic incluzand toate modulele solicitate prin prezenta documentatie;b)a livrat echipamente hardware similare contract.;c)a prestat servicii similare ce au presupus implementarea unei solutii de management si securitate la nivelul statiilor de lucru, cu o arie de extindere a serviciilor similara contractului ce face obiectul acestei proceduri, in concordanta cu cerintele mentionate la capitolul 6.6 din caietul de sarcini.
Echipa impl
-ProjMng.min5an dezv/impl.proiec IT&C+min3an mng.proiec IT&C. Cert.mng.proiec autoriz.CNFPA/echiv
Cel putin:
-2 spec.pt comp.ctb.fin&gest., exp. min3an impl.comp.ctb.fin.&gest.a sist.info.propus(s.i.p), care demonstr.competente in derularea.activ (d.c.i.a)
-1 spec. cu exp.min3an in impl.comp.mng.fond a s.i.p
-1 spec. pt platf.propr BI, exp.min3an in impl.modul BI, d.c.i.a
-1 spec.pt comp.mng.proiec, exp.min3an in impl.s.i.p, d.c.i.a
-2 spec. pt comp.HR&sal, exp.min3an impl.comp.HR&sal a s.i.p, d.c.i.a
-3 spec. pt comp.progr.platf.propr a sol., exp.min3an realiz.progr.pe platf.propr de progr.a s.i.p
-1 spec.cu exp.min.3an in impl.si adm.s.i.p, d.c.i.a
-1 spec.tehn, exp.min5an part.proiec impl.sol.IT complx(proiec, design IT)Certif.rec.intl.in: DataCenterPower, DataCenterCooling, DataCenterEficiencyemise de o inst.indep.rec.intl.(Cnet/echiv)
-1 spec.teh cert.pt sol.storage ofert, exp.min5an part.proicITcplx
Informatii asociati/subcontractanti
Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma respectarea standardelor de securitatea informatiei, respectiv ISO 27001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Acordare punctaj: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat (40pct);b)Pentru celelalte preturi: P(n)=(Pret minim ofertat/Pn)*40pct.
2.
Gradul de integrare tehnologica si functionala a subsistemelor ofertate
30%
Descriere: Subcriteriu de punctare: a)Pentru solutia care ofera subsisteme/module dezvoltate pe o singura platforma tehnologica acoperind toate modulele de raportare si inregistrare tranzactionala, management si fluxuri de documente (30pct); b)Pentru solutia care ofera subsisteme/module dezvoltate pe maxim doua platforme tehnologicefiind total integrate functional, o platforma care sa acopere toate modulele de raportare si inregistrare tranzactionala si una care sa acopere partea de management si fluxuri de documente (10pct)
3.
Gradul de flexibilitate a sistemului
30%
Descriere: Subcriteriu de punctare: a)Pentrusolutia ce permite definirea nativa de noi procese de lucru precum si modificarea celor existente prin operatii de configurare si nu prin programare, oferind totodata si seturi de procese predefinite conform bunelor practici din domeniu (30pct); b) in caz contrar punctului a) - 0 pct.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 11:00
Locul: Sediul ISC: str.Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etaj 5, camera 18.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European - Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative- Axa prioritara 2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare. Domeniul de interventie: 2.2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu punctaje egale, criteriile de departajare vor fi aplicate in urmatoarea ordine: a) Va castiga oferta cu punctajul cel mai mare pentru criteriul 3 - Gradul de flexibilitate a sistemului.b) In caz de egalitate la punctajul pentru criteriul 3, va castiga oferta cu cel mai mare punctaj la criteriul 2? Gradul de integrare tehnologica si functionala a subsistemelor ofertate.c) Daca si la acest criteriu ofertele au acelasi punctaj atunci oferta cistigatoare va fi cea cu punctajul cel mai mare la criteriul 1 - Pret total.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 213181713, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2012 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer