Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ,,Sistem informatic integrat pentru lucrul colaborativ si management de procese?


Anunt de participare (utilitati) numarul 113551/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Anghel, Tel. 0213074629, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie , ,Sistem informatic integrat pentru lucrul colaborativ si management de procese?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul executiv si sucursalele hidrocentrale din teritoriu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Sistem informatic integrat pentru lucrul colaborativ si management de procese?
conform caietului de sarcini anexat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72510000-3 - Servicii de gestionare informatica (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de catre SC Hidroelectrica SA a cantitatilor serviciilor sunt descrise in Caietul de sarcini- sectiunea II din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 326, 910.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 25.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind situatia personala a ofertantului;
b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidatc) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele localed)Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
e) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
f)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
e)Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului sau Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
Se va prezenta Formularul 3 din sectiunea III, in original.
b. )Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani - 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a achizitiei, respectiv :10.600.000 Lei.
Se va prezentaFormularul 4 din sectiunea III , in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani:
I-se vor prezenta contracte privind implementarea unui sistem informatic intr-o companie sau institutie cu acoperire nationala (sediu central si sucursale in toate regiunile Romaniei);
II- se va prezenta unul ?maxim doua contracte privind implementarea unui sistem integrat de Enterprise Content Management cu sisteme de mail, solutii de comunicatii, sisteme de portal si sisteme de management al proceselorcare insumate sa aiba valoarea de minim 1.000.000 RON.
III- se va prezenta unul ?maxim doua contracte privind furnizarea de echipamente si solutii software cu implementare nationala sau internationala care insumate sa aiba valoareade minim 1.500.000 RON
IV- se va prezenta unul ?maxim doua contracte privind analiza si modelarea proceselor intr-o companie din domeniul energetic, care insumate sa aibavaloarea de minim 3.000.000 RON;b.)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic;c.)Ofertantul trebuie sa asigure o echipa de consultanti si traineri adaptata complexitatii proiectului: Expert Cheie 1 ? Manager Proiect Principal ? 1 specialist;Expert cheie 2 ? Specialist managementul riscului si audit de securitate? 1 specialist;Expert cheie 3 ? Specialist asigurarea calitatii si securitatea informatiei ? 1 specialist;Expert cheie 4 ? Specialist managementul si arhitectura proceselor ? 1 specialist;Expert cheie 5 ? Specialist managementul proceselor ? 1 specialist;Expert cheie 6 ?Specialist in analiza informatica a proceselor ? 1 specialist;Expert cheie 7 ?Specialist in dezvoltarea aplicatiilor? 1 specialist;Expert cheie 8 ? Arhitect sisteme informatice de management al drepturilor - 1 persoana;Expert cheie 9 ? Specialist in sisteme informatice de management al drepturilor - 1 persoana;Expert cheie 10 ? Specialist in sisteme de posta electronica - 1 persoana;Expeti cheie 11 ? Instructor tehnologic - 1 specialist;Expert cheie 12 - Expert infrastructura hardware - 1 persoana;Experti cheie 13 - Experti in testarea sistemelor integrate ? 1 specialist;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2011 11:00
Locul: Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cale de atac: CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala:  str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art. 256 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 0213032565, Email:  [email protected], Fax:  0213032545
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer