Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie "Sistem special cu celule siliciu policristalin (monitorizare inclusa)


Anunt de participare numarul 110044/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Cercetari Electrotehnice S.A.
Adresa postala:  SPLAIUL UNIRII, NR.313, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030138, Romania, Punct(e) de contact:  POPESCU GHEORGHE, Tel. 021-5893300, Email:  [email protected], Fax:  021-5893434, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Cercetare
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie "Sistem special cu celule siliciu policristalin (monitorizare inclusa)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Splaiul Unirii nr.313, sector 3, Bucuresti, cod postal 030138, tel/fax .021-5893300; 021-5893470, e-mail [email protected]
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente pentru :1)Caracterizare module si sisteme fotovoltaice; 2)Testare invertoare si, in general, convertoare de putere; introducerea in standuri pentru verificarea dinamica a acestora; 3)Testare sisteme de stocare pe baza de acumulatoare cu Pb-acid si Li-ion la functionare in sisteme fotovoltaice; 4)Monitorizare parametri de functionare ai sistemelor fotovoltaice autonome pentru piata din Romania; 5)Monitorizare sisteme fotovoltaice conectate la retea pentru piata din Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09332000-5 - Instalatie solara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de echipamente pentru constituirea unui "Sistem special cu celule siliciu policristalin (monitorizare inclusa)"
Valoarea estimata fara TVA: 270, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri provenite din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in copie certificata ?conform cu originalul?2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor), in original sau copie certificata ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 31.12.2009 ? in copieFormular 4 ?Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Formular 5 : lista principalelor lucrari (livrari de produse similare) prestate in ultimii 3 aniFormular 6 : Scrisoare de recomandare : Referinte de la clienti1.Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?1.Document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 10:00
Locul: Str.Splaiul Unirii nr.313, sector 3, Bucuresti, Corp M, et.1 Comp.Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ): ACHIZITIA PUBLICA DE ECHIPAMENTE IN CADRUL PROIECTULUI : ? Dezvoltarea infrastructurii centrului de excelenta ICPE-NESL in domeniul surselor solare de energie-INFRASOLAR?- ( Proiect ID 263/2789 SMIS-CSNR; POS CCE: 0.2.3.2.: ?Dezvoltarea infrastructurii de CD a intreprinderilor si crearea de noi locuri de munca pentru CD? )
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Sursele de finantare ale contractului care urmeaza sa fie atribuit sunt: Proiect POS-CCE nr. 263, Cod SMIS 2789, "INFRASOLAR", contract 78/29.09.2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , www.cnsc.ro, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer