Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie sisteme de calcul, periferice si consumabile pentru computere


Anunt de participare numarul 45447/05.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Marcel Constantinescu, Tel.021/ 3069100 int.5280 si 5164, In atentia: Merc. Alezi Mariana, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/3069307, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut cercetare-dezvoltare, productie seruri si vaccinuri
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie sisteme de calcul, periferice si consumabile pentru computere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul independentei nr.103, sector 5 Bucuresti, 050096
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sisteme de calcul, periferice si consumabile pentru computere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-conform anexelor caietului de sarcini. Cantit.pot fi suplim.cu 50% sau reduse cu 20% din val.Contract.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 467 si 120, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Cantit.pot fi suplim.cu 50% sau reduse cu 20% din val.Contract.
Intre 1 si 2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 365 zile de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare - 2 % din val. estim. a contract. adica 2414 euro sau echiv.leiGarantia de buna executie -5 % din val. estim. a contract. adica 6035 euro sau echiv. lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si surse bugetare (teme de cercetare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere simpla.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de inregistrare eliberat in Camera de Comert si Industrie a Romaniei. Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Cod unic de inregistrare fiscala) copie legalizata. Certificat fiscal privind plata taxelor locale emis de catre autoritatile publice locale, privind achitarea datoriilor la zi catre bugetul local. Atestat fiscal de la Ministerul Finantelor Publice privind plata la zi a taxelor catre bugetul de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generale; Formular de Oferta, formularul 10 B.; Formular Experienta similara; Formular A Declaratie privind eligibilitatea;Formular B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.;Formular C2 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular F : Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; - declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
55%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2147/03.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Pret 50 ron+TVA, se platesc la facturarea INCDMI Cantacuzino
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 13:00
Locul: Sediul INCDMI Cantacuzino, biroul Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprez. Min.de Finante; reprez.ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Spl. Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.3069100, Fax: 3069307
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer