Licitatie Publica - achizitie sisteme de investigare cu ultrasunete de inalta performanta
Anunt de participare numarul 140780/27.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIE
Adresa postala: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030079, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 213124230, In atentia: Porumbita Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 213124230, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie sisteme de investigare cu ultrasunete de inalta performanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Sf. Dumitru nr. 2
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIETUL PROCEDURII IL CONSTITUIE ACHIZITIA A 3 SISTEME DE INVESTIGARE CU ULTRASUNETE DE INALTA PERFORMANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 829, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 5609 lei. Constituirea garantiei se va face prin: scrisoare de garantie bancara, in sensul instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; sau prin depunere in numerar la caseria Institutului.Garantia de participare este valabila pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 5609 lei . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Garantia de buna executieeste 5% din valoarea contractului fara TVA lei. furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in terment de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 2- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Formular 3- declaratie privind neincadrarea in situatiile art 69^1din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular 4- declaratie privind eligibilitatea
Formular 5-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181
Formular 6- declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie conforma cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor(emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuireOfertantului clasat pe primul loc este obligat sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs sa fie de cel putin 3658064lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
intarzierea aprobarii fondurilor de investitii
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Autoritatea contractanta nu limiteaza numarul maxim de candidati , toti candidatii care vor fi calificati vor fi considerati selectati pentru etapa a doua de depunere a ofertelor.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Punctaj n = (pret minim ofertat/pret n) x 75 puncte. Pretul cel mai mic ofertat va primi punctaj maxim.
2.
TERMEN DE LIVRARE
25%
Descriere: Pentru termenul de livrare mai mic de 28 zile se acorda punctaj dupa urmatoarea formulaPunctaj n = (termen de livrare minim ofertat/termen de livrare n) x 25 puncteOfertele cu termen de livrare mai mare de 28 zile sunt neconformeTermenul minim de livrare va primi punctaj maxim.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.(cf. art.33 alin.2 din HG 925/2006).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIE COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. SF. DUMITRU NR. 2, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030079, Romania, Tel. +40 213121450
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 15:07