Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie sisteme de masurare a potentialului eolian in cadrul proiectului Evaluarea potentialului eolian in partea de Sud a Banatului din perspectiva dezvoltarii durabile


Anunt de participare numarul 69702/06.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Naidan Victor, Tel.0255224920, Email: [email protected], Fax: 0255224920, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie sisteme de masurare a potentialului eolian in cadrul proiectului Evaluarea potentialului eolian in partea de Sud a Banatului din perspectiva dezvoltarii durabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produele vor fi livrate la adresa: imobil nr.2906 Resita, situat in strada Lupacului nr.2, Resita, Caras-Severin, urmand a fi instalate in punctele identificate de echipa de experti tehnici a proiectului in baza criteriilor aprobate prin contractul de finantare Ro 2006/018-448.01.01.08.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea Sistemelor de evaluare a potentialului eolian in cadrul Proiectului Evaluarea potentialului eolian in partea de Sud a Banatului din perspectiva dezvoltarii durabile se va realiza prin cumparare, procedura aplicata fiind licitatie deschisa. Vor fi achizitionate 10 echipamente de evaluare a potentialului eolian, componentele fiind detaliate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Zece sisteme de evaluare a potentialului eolian ale caror componente si caracteristici sunt detaliate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 160, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 15000 lei.Forma garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara sau OP in contul CJCS RO 02TREZ1815006xxx000149 Trezoreria Resita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE CBC, Program de Vecinatate Romania-Serbia 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sit. Person. a op. ec., inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Decl. eligibilitateFormular 12A
Decl. neincadrare in sit. Prev. la art. 181 din OUG 34/2006Formular 12B
Certif. constat. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cele localein conformitate cu Codul fiscal-original sau copie legalizata
Decl. privind calitatea de participantFormular 12C
Persoane juridice/fizice romane
Copie dupa certif. de inregistrareCertificat Constatator emis de ORC pentru ofertantul care participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica- original.
Pentru persoanele fizice romane:
Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoanelejuridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate produse de tipul celor supuse ofertarii. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale Formular 1
- Bilantul contabil din anul precedent(2007) , vizat si inregistrat de organele competente-copie.
- Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, iregistrat la organele competentein tara respectiva.
Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani
Valoarea minima impusa este de: 400.000, 00 EURO, Cifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri :
2005:1 Euro = 3, 6234 lei.
2006:1 Euro =3, 5245 lei
2007:1 Euro = 3, 3373lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa este de: 400.000, 00 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. principalele livrari de produse in ultimii 3 aniFormular 12D
-Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a cel putin 3 contracte (Formular 2) care au avut ca obiect furnizarea de echipamente similare cu valoarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de: 90.000, 00 Euro, respectiv 342810, 00 lei.
-Copie dupa contractele de referinta;
-Recomandari aferente contractelor prezentate-Formular nr 3
Informatii privind personalul ce va fi angajat in proiect-Formular nr.4.Se solicita CV pt. persoanele cheie in indeplinirea contractului pentru demonstrarea calificarii acestora-Formular nr.5
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamantele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiFormular nr.12H
-Autorizarea furnizorului de catre firma producatoare a anemometrelor pentru instalarea, punerea in functiune, intretinere si asistenta tehnicaFormular nr.9
-Certificat de conformitate produs: Se va prezenta copia documentului de certificare pentru anemometrele cu cupe care trebuie sa indeplineasca toate specificatiile in conformitate cu standardele MEASNET, CLASSCUP si IEC 61400-121(anemometre clasa 1);
Se va prezenta copia documentului de certificare pentru calibrare produs anemometre.Calibrarea anemometrelor trebuie facuta in concordanta cu cerintele standardelor Measnet-Cup anemometry calibration procedure (Mesnet-Procedura de calibrare a anemometrelor cu cupe), Versiunea 1;
-Fisa tehnica a produsului
-Lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare;
-DECLARATIE privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formular nr.12 G.
-Model acord de subcontractare-Formular nr. 17.
-Formular nr.12 C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- obligatoriu pentru ofertant cat si pentru subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere de numerar la casieria Autoritatii Contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, camera 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada platii garantiei de participare si imputernicirea scrisa din partea ofertantului pt. pers desemnate sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Adresa: str. Eugeniu de Savoya, nr.2Telefon: 0256/498499, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498499
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoles nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255/224920, Email: [email protected], Fax: 0255/224920
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2008 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer