Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie sisteme pilot informational pentru colectarea,procesare si transmiterea informatiilor fluviale


Anunt de participare (utilitati) numarul 119648/14.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala:  GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN SENDREA, Tel. 0236460016, INT. 300, Email:  [email protected], Fax:  0236460847, Adresa internet (URL):  www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie sisteme pilot informational pentru colectarea, procesare si transmiterea informatiilor fluviale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Giurgiu strada Stefan -cel-Mare si Galati strada Portului nr.32
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de echipamente pentru masurarea parametrilor nivelului apei, adincimilor de navigatie, colectarea procesarea si transmiterea lor cat si schimbul international de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38221000-0 - Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie sisteme pilot informational pentru colectare, procesare si transmiterea informatilor fluviale pe urmatoarele loturi: LOT.1 ? achizitie sistem pilot informational pentru colectare, procesare si transmiterea informatilor despre nivelul apei;LOT.2 ? achizitie sistem pilot informational pentru colectare, procesare si transmiterea informatilor despre adancimile de navigatie;LOT.3 ? achizitie sistem pilot informational pentru colectare, procesare si transmiterea informatilor fluviale;LOT.4 ? achizitie sistem pilot informational pentru schimb international de date fluviale;
Valoarea estimata fara TVA: 265, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 1000 euro pt.lotul 1, 1000 euro pt.lotul 2, 1000 euro pt.lotul 3, 600 euro pt.lotul 4 si garantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50, 03% de la Bugetul de Stat si 49, 97% din fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib, Decl privind neincadrarea la art.181, Certificat de particip.la licitatie, Certificat fiscal privind imp.si taxele locale, Certificat de atestare fiscala, Pt.pers.jur.rom.Certificat constat, detaliat, eliberat de Ministerul Justitiei ORC, privind datele de identific. a soc., filiale, adm., reprez., imputerniciti, asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, etc.
Cazier judiciar pentru administrator asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pt pers. imputernicita (unde este cazul.Cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde e aplicabil).Pt. pers.jur/fiz rom.Adresa de la Instanta Competenta/ Curtea Districtuala/ Agentie guvernamentala unde isi are sediul compania/ sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/ faliment/ aranjament cu creditorii.
Cazier judiciar pentru administrator/administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza Formularul 1.
Cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde e aplicabil).
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri raportata la ultimii 3 ani cel putin egala cu:
Lotul 1:100.000euro;
Lotul 2:100.000euro;
Lotul 3:100.000euro;
Lotul 4:60.000euro;
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede in euro vor utiliza rata de schimb data de catre Banca Centrala Europeana, din luna in care are loc deschiderea ofertelor.
Rata lunara de schimb poate fi vizualizata accesand website-ulhttp: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?fuseaction=home&Language=en
In situatia in care ofertantul opteaza pentru varianta ofertarii pe mai multe loturi, dovada realizarii cifrei de afaceri se va calcula prin aditie corespunzatoare.
2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare [2008 si 2009], vizate si inregistrate de organele competente.
3. Balanta de verificare la luna decembrie 2010 sau un document echivalent din care sa reiasa cifra de afaceri pentru anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are oblig.de a face dov.incheierii si indepl.in ultimii 3 ani a unui contract al carui ob.a fost furniz. unor prod.sim. cu o val.cel putin egala cu: Lotul1:40.000 euro;Lotul2:35.000 euro;Lotul3:35.000 euro;Lotul4:20.000 euro;prez.in acest scop: fisa de inf.priv. exp.sim., recomand. benef., copia contractului respectiv.In sit.in care ofertantul nu poate face dov.sust.exp.sim. prin prez. unui contract se admite prez.a max.3 contracte/lot care prin insumare sa acopere cerinta solicit.pt. lotul respectiv.Fiecare contract va fi insotit de: fisa de inf.privind exp.sim., recomand.benef.In sit.in care, din motive de confidentialitate ofertantul nu poate prez.copii dupa contractele solici. mai sus, a va prez.o lista cu cele mai import.livrari de prod.sim. din ultimii 3 ani.Pt.contractele din lista prin care se face dov.indepl.cerintei solicitate, resp.al carui ob.a fost furniz.unor prod.sim.cu o val.egala sau mai mare decat val.ment.mai sus pt.fiecare lot se vor prez: fisa de inf.priv.exp.sim.recomand.benef.Daca ofertantul opteaza pt.varianta ofertarii pe mai multe loturi, dov.realiz.exp.sim.se va calcula prin aditie coresp.Ofertantul trebuie sa asig. indepl.urmat.cerinte min. priv.calific.si exp. prof.a pers.cu resp.directa in derularea contractului PT LOTUL 1.Manager de Proiect 2.Ing.specialist, 3.Ing.specialist GIS, PT.LOTUL 2.Manager de Proiect, 2.Ing.specialist GIS, PT.LOTUL 3.Manager de Proiect 2.Expert dezv. software, PENTRU LOTUL 4.Manager de Proiect, 2 Exp.dezv.software.Pt.pers. mai sus se vor prez.copii ale diplomelor de licenta, si CV ? urile in care se vor descrieproiectelecare fac dovada indepl.cerintelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 12:00
Locul: sediul R.A.A.F.D.J. Galati strada Portului nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): TEN-T
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (TEN-T)
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatii.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  strada Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  strada Brailei nr.153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236 460331, Fax:  0236 460331
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic al R.A.A.F.D.J. Galati
Adresa postala:  strada Portului nr.32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236 460016, Fax:  0236 460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer