Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie soft integrat prentru eficientizarea activitatilor interne ale primarie Rasnov prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal


Anunt de participare numarul 109022/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Adresa postala:  str.Piata Unirii nr 12, Localitatea:  Rasnov, Cod postal:  505400, Romania, Punct(e) de contact:  Serban Florian, Tel. 0268/230.002, Email:  [email protected], Fax:  0368/401858, Adresa internet (URL):  www.primariarasnov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie soft integrat prentru eficientizarea activitatilor interne ale primarie Rasnov prin furnizarea de servicii on-line si instruire personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Rasnov - Str Piata Unirii nr 12
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie soft integrat pentru eficientizarea activitatilor interne ale Primarie Rasnov prin furnizarea de servicii on-line si instruirea personalului propriu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
soft integrat conform documentatiei descriptive
Valoarea estimata fara TVA: 822, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare -suma de 16.452 leiGarantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Programul Operational Sectorial.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti si asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 5 - ?Declaratie privind eligibilitatea?
Formularul 6 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7 ?Informatii generale"cuprinzand informatii privind operatorul economicValoarea cifrei de afaceri a ofertantului, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)trebuie sa fie de minim de 1.640.000 RON.Se va completa o declaratie pe propria raspundere, vizata de expertul contabil al societatii, care atesta faptul ca cifra de afaceri are valoarea minima de 1.640.000 RON si este formata din vanzari aferente domeniului de activitate al obiectului contractului.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 10 ? Experienta similaraFormular 11 (Experienta similara ? Detalierea proiectelor)Formularului 8 - Informatii generale despre personalul ofertantuluiFormularul 19 ? Declaratie de exclusivitate si disponibilitateFormularul 22 - capacitate tehnica pentru acordarea serviciilor de asistenta tehnica si suport clienti care sa includa urm. comp: aplicatie specifica licentiata si pers calif propriu pt gestiune incidentelor, pt aplic software - posib de acces la distanta pt gestiune incidentelor, pct unic de contact in prel apelurilor pt interventii, canale de comunicatii dedicate pt asist tehnica la clienti (linie tel dedicata)Formularul 12- Sisteme de asigurare a calitatii.Formularul 9 Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilorFormularului 13 Sanatate si protectia municii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contractele finalizate cu bine in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei) la nivel de oras similar orasului Rasnov, care au ca obiect (fiecare contract), a)cel putin 16 sub-sisteme (obligatoriu trebuie sa cuprinda si subsistemul Plata Electronica prin internet cu card bancar).b)Numarul de plati electronice cu card bancar prin internet care au fost efectuate pe parcursul unui an fiscal este de minim 500 de plati electronice, c)contracte de achizitie publica cu minim 50 de utilizatori.Fiecare contract adus ca experienta similara trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ conditiile de la literele a, b, c de mai sus.Resurse umane: Manager de proiect Coordonator echipa dezvoltare sistem informatic Ingineri de sistem minim 2 persoane Specialisti aplicatii software de tip ERP: 4 specialisti Specialist software arhiva electronica Specialist software portal Specialist software de baza pentru portal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Achizitia se realizeaza in cadrul unui proiect cu finantare nerambursabila cu perioada de implementare 23.12.2009-23.12.2010.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 8
Pentru prezentare a 11 specialisti : min 60 PCTCuantumul cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani > valoarea de 1.640.000 lei: min 40 PCTPUNCTAJ MIn: 100 PCT.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S169-259389din01.09.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
19.10.2010
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 12:00
Locul: Primaria Rasnov str Piata Unirii nr 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial?Cresterea Competitivitatii Economice? POSCCECod proiect: SMIS - CSNR 5267Titlu proiect: Eficientizarea activitatilor interne ale primariei Or. Rasnov si furnizarea de servicii publice on-line in urma interoperabilitatii sistemelor electronice.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Brasov
Adresa postala:  B-dul 15 Noiembrie nr 45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0268/419615, Fax:  0268/475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerate nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT oras Rasnov
Adresa postala:  str Piata Unirii nr 12, Localitatea:  rasnov, Cod postal:  505400, Romania, Tel. 0268/230002, Email:  [email protected], Fax:  0368/401858, Adresa internet (URL):  www.primariarasnov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer