Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie software, executie, licente, implementare si particularizare, cod SMIS 11326


Anunt de participare numarul 134259/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Hamza, Tel. +40 243231401, In atentia: Draguta Iorga, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie software, executie, licente, implementare si particularizare, cod SMIS 11326
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Slobozia, str. Episcopiei, nr.1, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie software, executie, licente, implementare si particularizare, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48311000-1-Pachete software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
48411000-2-Pachete software de gestionare a investitiilor (Rev.2)
72263000-6-Servicii de aplicare de software (Rev.2)
80533200-1-Cursuri de informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie software, executie, licente, implementare si particularizare
Valoarea estimata fara TVA: 704, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 10 000 lei si poate fi constituita astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari-formular 4;
- prin ordin de plata sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor.Contul in lei al autoritatii contractante: RO56TREZ3915006XXX000125 deschis la Trezoreria municipiului Slobozia, cod fiscal 4365352;
- depunenerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar.Cand garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, garantia este irevocabila si ea se va executa neconditionat, la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate atunci cand aceasta se afla in una dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, sunt incidente dispozitiile art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate la IV.3.7. din Fisa de date a achizitiei. Garantia de buna executie a contractului este de 10 % din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - formular H5. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile si va fi restituita furnizorului in termen de maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor contractuale.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fondul Social European -FSE prin ?Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf.art.44 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata.Se va prezenta un acord de asociere -Formularului 3. Asocierea va fi legalizata inainte de semnarea contractului, daca oferta estecastigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciunadintre situatiile prevazute de art. 69^1 , art. 180 si art. 181 dinO.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functiile de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar-ing.Gabi Ionascu, viceprimari: Stoica Alexandru, Bacanu Valentin, Iorga Draguta, Teaca Adrian, Trifan Adrian, Tastaman Andreea.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I.Pentru persoanele juridice romane1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul H1 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?;Nota
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul/Tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69ยน din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza : a) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original/copie legalizata /copie ?conform cu originalul?;
b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original/copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;
Nota
Certificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Pentru persoanele juridice straine care au o sucursala inregistrata in Romania
Persoana juridica straina care are inregistrata in Romania sucursala va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate persoanelor juridice romane la cap. I cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, traduse si legalizate in limba romana.
III. Pentru persoanele juridice straine
Persoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.
2.Cerinta nr. 2
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr. 1
Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsele si de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv:
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.? original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;
2II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
- mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006) -original /copie legalizata / copie ?conform cu originalul? insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada uneicifre medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010), egala sau mai mare decat1.000.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2009.
Bilant contabilla 30.06.2011 vizat de DGFP- copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Conditii privind principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani: Cel putin un contract in valoare de minim 500.000 lei care a inclus furnizarea de produse software sau licente similare si implementare a unui sistem informatic integrat similar cu cel solicitat in aceasta procedura (sistem pentru management de documente, sistem de arhivare electronica, sistem de evidenta si gestiunea patrimoniului, sistem de raportare si analiza a performantei, sistem de gestiune proiecte si investitii).
Conditii privind resursele umane prin care vor fi asigurate serviciile de dezvoltare, implementare si particularizaresoftwareSe solicita obligatoriu ca ofertantul sa faca dovada unei echipe deasigurare a serviciilor de dezvoltare si particularizare a software. Echipa trebuie sa cuprindaminim:
a.Project Managera.1. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa fie licentiata cu studii superioare de lunga durata in domeniul IT si sa aibaexperienta in domeniul implementarii proiectelor de sisteme informatice integrate similare.
a.2. Persoana propusa trebuie sa detina o certificare ca Project Manager, certificare tip CNFPA sau echivalenta (certificat/diploma de PM acordata de structuri acreditate din tara sau strainatate) in conducerea echipelor de implementare a proiectelor de sisteme informatice.
b. Team leader aplicatii software
b.1. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata , se va prezenta certificat/diploma;
b.2. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina cunostinte de project management (sa fi beneficiat de instruire in acest domeniu), sa aiba experienta in implementari de aplicatii informatice dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, intr-o pozitie similara.
c.Arhitect aplicatii software
c.1. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C;
c.2. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina cunostintein domeniul analizei cerintelor pentru implementarea solutiilor informatice, de asemenea;
c.3. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina experientain rolul de arhitect aplicatii software, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar intr-o pozitie similara.
4. Persoana propusa trebuie sa aibaexperienta in implementari de aplicatii software.
d. Team Leader instruire
d.1. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata;
d.2. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina o certificare tip CNFPA sau echivalenta pentru competente de formator;
d.3. Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa aiba experienta in domeniul instruirii utilizatorilor, aplicatiilor informatice, dovedita prin participarea la un proiect similar, intr-o pozitie similara.
e.Consultant senior aplicatie Management de documente
e.1. Persoana propusa trebuie sa fi participat ca membru in echipa de proiect in cel putin un proiect similar, proiect care a inclus solutia de Management de documente ofertata .e.2. Persoana propusa sa aiba experientain implementari de aplicatii software.
f. Consultant senior Arhiva Electronicaf.1. Se solicita o persoana care sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de licenta.
f.2. Persoana propusa trebuie sa aiba experienta in implementari de aplicatii software si sa fi participat la cel putin un proiect care a inclus solutia de arhivare electronica ofertata
g. Consultant senior aplicatie raportareg.1.Persoana propusa trebuie sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de licenta
g.2. Persoana propusa trebuie sa aiba experienta in implementari de aplicatii software.
h. Consultant senior aplicatie pentru evidenta si gestiunea patrimoniuluiPersoana propusa trebuie sa fi participat anterior ca membru in echipa de proiect la cel putin un proiect similar, proiect care a inclus componenta de evidenta si gestiunea patrimoniului ofertata si sa aiba experientain implementari de aplicatii software.
i. Consultant senior aplicatie pentru gestiunea proiectelor si investitiilorPersoana propusa trebuie sa fi participat anterior ca membru in echipa de proiect la cel putin unproiect similar, proiect care a inclus componenta software ofertata pentru gestiunea proiectelor si investitiilor.
Nota
Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatii
Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Reprezinta totalitatea costurilor pentru achizitia produselor si serviciilor necesare implementarii si punerii in functiune a sistemului informatic (CAPEX), inclusiv costuri conexe; Punctajul pentru pretul ofertei se acorda astfel: a)Se acorda punctaj maxim pentru pretul cel mai mic; b)pentru alt pret decat cel de la punctul a): P(n)=Pret minim / Pret(n) x punctaj maxim alocat unde: P(n) = punctaj pentru pretul ofertei , 2 zecimale;Pret (n) = pret ofertaevaluata;Pret minim = oferta cu cel mai mic pret ;
2.
Oferta (propunerea) tehnica
45%
Descriere: Punctajul tehnic (PT) se calculeaza prin ponderarea ofertelor si insumarea punctajelor: a)Livrare licente software: 5-10 zile-5 puncte;b)Livrare si instalare aplicatii :30-50 zile-10 puncte;c) Finalizare implementare: 50-90 zile-10 puncte;d)Garantie: 12-36 luni-10 puncte;e) Suport tehnic inclus in achizitie: 2 - 6 luni-10 puncte.Punctajul tehnic se acorda: criteriile a), b), c), punctaj maxim pentru termenele minime sau mai mici, oferta neconforma la valori mai mari, iar pentru alte termene in interval, cu formula: T(n)=T(min) / Toe(n) x punctaj maxim alocat unde: T(n) = punctaj criteriu tehnic, 2 zecimale, T(min) = oferta cu termen minim, Toe(n) = termen ofertaevaluata.Criteriul d), e) -punctaj maxim pentru termenele maxime sau mai mari, oferta neconforma la valori sub minim, alte termene in interval, cu formula: T(n)=Toe(n) / T(max) x punctaj maxim alocat unde: T(n) = punctaj criteriu tehnic, 2 zecimale, Toe(n) = termen ofertaevaluata, T(max) = oferta cu termen maxim.
3.
Servicii post-vanzare si asistenta tehnica
25%
Descriere: Servicii post-vanzare si asistenta tehnica(OPEX) necesare pentru buna functionare a sistemului informatic, efectuate lunar (lei fara TVA).Oferta este considerata neconforma daca serviciile de mai jos lipsesc.Serviciile suplimentare nu se puncteaza.1.Asistenta tehnica la sediul beneficiarului/acord (deplasare interventii aplicatii, baze de date) :90?200 lei -5p.2.HELPDESK, suport software la distanta(telefon, messanger, interventii de la distanta), 8h/zi lucratoare/lunar: 2000-3500 lei-5p.3.Actualizare versiuni software: 400-1500 lei-5p.4.Modificari machete, rapoarte/acord: 400?1500 lei-5p.5.Dezvoltare ulterioara software, ore/pers: 90-250 lei-5p.Punctajul pentru serviciile post-vanzare se acorda distinct: a)punctaj maxim la pretul cel mai mic sau sub acesta, b)oferta neconforma la valori peste maxim, c)pentru alt pret decat cel de la lit.a): P(n)=P(min)/Poe(n) x punctaj maxim alocat unde: P(n)=punctaj servicii post-vanzare, 2 zecimale, Poe(n)=pret oferta, P(min)=oferta cu cel mai mic pret.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 10:00
Locul: Primaria Municipiului Slobozia, sala de sedinte, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri ai comisiei de evaluare, imputerniciti ai ofertantilor, membri UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European -FSE prin ?Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor financiare situate pe primul loc cu punctaje egale: Departajarea se va face pe baza celui mai mic pret.Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu pret egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda lasolicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertantii. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractantein termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi ofertefinanciare in vederea departajarii ofertelor depuse, care au intrunit atat punctaj egal cat si preturi egale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei municipiului Slobozia
Adresa postala: str.Episcopiei, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel. +40 243231401, Email: [email protected], Fax: +40 243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer