Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SOLUTII DIALIZA


Anunt de participare numarul 54414/03.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SOLUTII DIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de materiale a spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SOLUTII DIALIZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24492800-7 - Solutii de dializa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PRODUS UM Cantitate pe 1 lunaSOLUTIE CONCENTRATA PENTRU HEMODIALIZA1. Componenta acida1.1 Sub forma lichida, preparata industrial litri 3000
1.2 Sub forma granulara/pulbere, compatibila cu mixere de tip Granumix litri 3500
2. Componenta bazica2.1 Sub forma lichida, preparata industrial litri 3000
2.2 Componenta bazica, sub forma de cartuse, compatibile cu sistemul Fresenius Buc 600
3. DEZINFECTANTE PENTRU APARATELE DE DIALIZAAcid peracetic litri 204. MATERIALE NECESARE DIALIZEI PERITONEALE4.1 Pungi cu solutie pentru dializa peritoneala cu concentratii de glucoza anhidra de 15, 00 si volum de: 2 litri DPCA Buc 240
4.2 Pungi cu solutie pentru dializa peritoneala cu concentratii de glucoza anhidra de 22, 73 si volum de: 2 litri DPCA Buc 32
4.3 Pungi cu solutie pentru dializa peritoneala cu concentratii de glucoza anhidra de 42, 50 g/dl si volum de: 2 litri DPCA Buc 24
4.4 Dezinfectante (flacoane) compatibile cu sistemul Stay Safe Buc 6
Valoarea estimata fara TVA: 369, 947.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare va fi de5000 LEI.Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CJAS Program national de dializaHUNEDOARA DEVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completare formular B
Cerinta obligatorie :
1.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.
2..Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare si dupa anexa la certificatul de inregistrare
Copie legalizata dupa certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, in copie, la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Informatii generale-Formularul SJD-B
Aviz de Functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Declaratie de conformitate a producatorului/echivalent, in baza careia sunt fabricate si/sau comercializate legal in uniunea europeanaprodusele care poarta marcajul european de conformitate CE.
Certificat de calitate al produsului/ echivalent
Declaratie privind listaprincipalelor furnizari similare de produsein ultimii 3 ani Formularul C1
Trei documente constatatoare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre contractant, precizand daca in ultimii 2 ani si-a indeplinit corect sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8040/30.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2008 12:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor care vor prezenta delegatie sau imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254228711, Fax: 0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer