Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie sonde, pungi recoltare, pipe, tuburi dren, canule


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
34.006 RON

Castigatorul Licitatiei: PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 51741/18.07.2008
Informatii anunt de participare asociat 36939
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINA
Adresa postala: STR. CRISAN NR.9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Punct(e) de contact: NELU COJOCARU, Tel.0249418962, Email: [email protected], Fax: 0249418963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
achizitie sonde, pungi recoltare, pipe, tuburi dren, canule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta SlatinaMagazia centrala
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sonde (alimentatie, aspiratie, duodenale, endotraheale, Faucher, Folley-2/3 cai, gastrice, Nelaton, Pezzer, Thiemann, vezicale femei, urinare plastic pt barbati), pungi recoltare, alimentatie, pipe Guedel, tuburi dren, canule
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141641-5 - Sonde (Rev.1)
33141220-8-Canule (Rev.1)
33141611-6-Pungi de recoltare a urinei (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
34, 006RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 14591 Denumirea: achizitie materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 7/1/2008
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Filipestii de Padure, str. Principala, nr. 941, Localitatea: Filipestii de Padure, Cod postal: 107245, Romania, Tel.021 668.40.85
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 18000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 9606.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14590 Denumirea: achizitie materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 7/1/2008
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Euroexpand Impex S.R.L.
Adresa postala: Str.Hategului, nr. 46, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410236, Romania, Tel.0259-447.153, Email: [email protected], Fax: 0259-447153
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2649.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14405 Denumirea: achizitie materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 6/30/2008
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRIO - 2 S.R.L.
Adresa postala: Str.PADURII, Nr. 6, BL.IAS, SC.C, AP.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700397, Romania, Tel.0232/210.959, Email: [email protected], Fax: 0232/210.959
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 12000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5660.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14407 Denumirea: achizitie materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 6/30/2008
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GRAZY PRICE MEDICAL IMPORT EXPORT S.R.L.
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran, Bl. 81, Etaj 3, Ap. 7, Incap. 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300406, Romania, Tel.2124649, Email: [email protected], Fax: 2124683, Adresa internet (URL): www.grazy-price.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2946.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14403 Denumirea: achizitie materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 6/30/2008
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CO&COConsumer 2002 S.R.L.
Adresa postala: Str Luceafarului Nr 12, AP 1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050859, Romania, Tel.021 / 4107635 / 4104217 Mobil 0722.462.614, Email: [email protected], Fax: 021 / 4107635 /4104217, Adresa internet (URL): www.consumer2002.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 25000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 13144.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251.418568, Fax: 0251.415600
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Crisan 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230008, Romania, Tel.0249.431764/238, Email: [email protected]
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2008 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer