Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie sotfware antivirus


Anunt de participare numarul 114578/26.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie sotfware antivirus
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 227, 800RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea va achizitiona produse software antivirus atat pentru statii de lucru cat si pentru servere de fisiere pe platforma Windows.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48761000-0 - Pachete software antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
Minim: - 350licente antivirus / anx 4 ani pentru statii de lucru;
- 350 licente antivirus /an x 4 ani pentru servere de fisiere pe platforma WindowsMaxim: - 450licente antivirus / anx 4 ani pentru statii de lucru;
- 350 licente antivirus /an x 4 ani pentru servere de fisiere pe platforma WindowsEstimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdintre cele care urmeazasa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Minim: - 1 licenta antivirus pentru statii de lucru si1 licenta antivirus penrtu servere de fisiere pe platforma Windows;Maxim: - 350licente antiviruspentru servere de fisiere pe platforma WindowsIntermediar orice varianta intre minim si maxII.Total cantitati: Valoarea minima estimata a tuturor contractelor subsecvente: 203 000lei;Valoarea maximaestimata a tuturor contractelor subsecvente: 227 800lei;Valoarea celui mai marecontract subsecvent estimat a se incheia: 29. 050lei.
Valoarea estimata fara TVA: 227, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 4500 lei; garantia de buna executie 5%din valoarea, fara TVA, a contractelor subsecvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl.priv.sit.pers.-Anexa nr.10;
-certificate constat.priv.indepl.oblig.de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
-certificate constat.priv.indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
-decl.priv.calit.de participant la procedura-Form.nr.12C;
-certif. de particip.la licitatie cu oferta indep.-Anexa certificat;
-pers juridice/fizice romane: -Certificat unic de inreg.emis de O.N.R.C.(CUI);
-Certificat constat.emis de O.R.C., in original sau copie legaliz;
-pers juridice/fizice straine: doc.care dovedesc o forma de inregistrare ori atestare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil, cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent;
-Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), completare Anexa nr.11
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 58.100 lei, respectiv 13.645 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista princip.livrari de produse in ultimii 3 ani-Anexa nr12;
-Experienta similara-Form.21;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere-Anexa 14;
-Lista cu pers. de conducere precum si pers.resp.pentru indepl.prezentului acord-cadru-Anexa nr.17; Din personalul responsabil cu indeplinireaacordului cadru obligatoriutrebuie sa faca parte: -ingineri de suport tehnic certificati de catre producatorulsolutiei antivirus;
- minim 3 dintre specialistii pe suport tehnic sa fie Microsoft Cerified Professional.
-Personalul responsabil cu interventiile la cerere trebuie sa fie nominalizat si certificat de producatorul solutiei software.
-Declaratie referitoare la echip.tehnice, utilaje, instalatii-Anexa 13;
-Ofertantul are obligatia de a prezenta documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii?Certif.ISO 9001 sau echivalent, pentru productie de software.-Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie prin care va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de oblig.referitoare la cond.de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indepl.acordului cadru;
-Ofertantul va prezenta, o declaratie prin care va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de oblig.referitoare la cond.de munca si protectia muncii si ca le va respecta pe parcursul indepl.contractului de furnizare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada livrarii de produse similare (CodCPV- 48761000-0 ) in cadrul unui contract de furmizare in valoare de minim 29.000 lei, respectiv 6.810 euro.Pentru contractul/contractele de produsele similare declarate ca exp.similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: -Contract de furnizare produse, in copie;
-Proces verbal de receptie a produselor;
-Recomandare din partea beficiarului, datata si inregistrata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea produsului furnizat, modul de indeplinire a oblig.contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si obligatoriu cu calificativul ?foarte bun?.-Certificat de indepl.a oblig.contractuale eliberat in conform.cu prevederile art.971 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2011 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.7-Sala Nicolae Romanescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de ofertanti in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova- Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer