Licitatie Publica - Achizitie spatiu media pentru difuzarea mesajelor in cadrul campaniei nationale mass-media a proiectului ?PENTRU O FEMEIE PUTERNICA! Imbunatirea perceptiei asupra femeilor si cresterea gradului de constientizare a expertilor si operatorilor mass media, a
Anunt de participare numarul 131761/29.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TBWA Bucuresti S.R.L
Adresa postala: STR URANUS, NR 150, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020581, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Munteanu, Tel. 021.212.43.12, Email: [email protected], Fax: 021.335.09.03, Adresa internet (URL): www.tbwa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie spatiu media pentru difuzarea mesajelor in cadrul campaniei nationale mass-media a proiectului ?PENTRU O FEMEIE PUTERNICA! Imbunatirea perceptiei asupra femeilor si cresterea gradului de constientizare a expertilor si operatorilor mass media, a partenerilor sociali, autoritatilor publice si femeilor asupra problematicii egalitatii de sanse si gen pe piata muncii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Difuzarea unor mesaje in cadrul campaniei nationale mass media prin diverse canale media
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Difuzarea cu cat mai mare vizibilitate a mesajelor campaniei prin 3 spoturi TV x 30?, machete presa, bannere web, 1 spot radio x 30", machete indoor/outdoor; acoperire la nivel national prin portofoliul de canale media solicitate prin caietul de sarcini, care sa acopere individual cel putin grupele tinta: urban si rural (national) peste 18 ani, cu studii medii si superioare; acoperire nationala pentru principalul post TV propus de peste 80%; cota de audienta agregata de minim 25% intre orele de difuzare 19:00-24:00 (respectiv prime time) pe grupul tinta peste 18 ani din mediul urban si rural (national) cu studii medii si superioare; cota de audienta in top 3 pentru principalele emisiuni de stiri TV; incadrarea in top 3 prin cota de piata la nivel national (in cazul postului TV), pe grupul tinta cu varsta peste 18 ani din mediul urban si rural (national) cu studii medii si superioare; factor de afinitate peste 100% (pentru principalul canal TV), pentru grupul cu varsta peste 18 ani din mediul urban si rural (national) cu studii medii si superioare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 970, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.02.2012 pana la 30.11.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 10.000 lei.Garantie de buna executie- 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In cadrul proiectului FSE POS DRU axa prioritara 6, Promovarea Incluziunii Sociale, DMI 6.3 - ID proiect: 62040
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata, Cazier judiciar/certificat echivalentDocumente constatatoare privind indeplinirea cerintelor de eligibilitate - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? ORC sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Se solicita ofertantilor si o declaratie pe propria raspundere referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - DeclaratieDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie
Neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP 314/2010 - Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor furniza informatii cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani. In cazul asocierii, se va lua in calcul rezultatul exercitiilor financiare insumate pentru toti membrii asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Disponibilitatea spatiilor media ofertate. Se solicita ca operatorul economic sa detina/sa aiba la dispozitie spatiile media ofertate potrivit tuturor cerintelor din prezenta documentatie
Disponibilitatea spatiului mediu, cota de audienta, factor de afinitate1 expert media coordonator cu experienta de min. 3 ani si experienta in cel putin 1 campanie media nationala in valoare de peste 1.000.000 RON. Se solicita garantarea disponibilitatii zilnice a acestei persoane pentru consultari si raportari cu echipa proiectului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea spatiilor media ofertate, respectand prevederile caietului de sarcin., Dovada indeplinirii cerintei se face cu documente legale corespunzatoareOfertantul trebuie sa confirme disponibilitatea spatiului media solicitat mentionand date statistice cu referire la profilul si performanta de audienta a canalelor media propuse, certificate de catre institutiile specializate, din perioada 1-30 septembrie in cazul televiziunilor si cele mai recente disponibile in cazul celorlalte canale media, care sa confirme urmatoarele cerinte minime, dupa cum urmeaza si conform caietului de sarcini: - acoperire la nivel national prin portofoliul de canale media solicitate prin caietul de sarcini, care sa acopere individual cel putin grupul tinta: persoane cu varsta peste 18 ani din mediul urban si rural (national), cu studii medii si superioare- acoperire nationala pentru principalul post TV propus de peste 80%- cota de audienta agregata de minim 22% intre orele de difuzare 19:00-24:00 (respectiv prime time) pe grupul tinta cu varsta peste 18 ani din mediul urban si rural (national), cu studii medii si superioare- cota de audienta in top 3 pentru principalele emisiuni de stiri TV- incadrarea in top 3 prin cota de piata la nivel national (in cazul postului TV), pe grupul tinta cu varsta peste18 ani din mediul urban si rural (national), cu studii medii si superioare- factor de afinitate peste 100% (pentru principalul canal TV), pentru grupul tinta cu varsta peste18 ani din mediul urban si rural (national), cu studii medii si superioare- integrarea unor vehicole online si presa cu profil editorial ce se incadreaza in tipurile de prejudecati ce urmeaza a fi adresate de catre proiectPentru experti se vor prezenta: a. Curriculum vitae urmarind Formularul 9b. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, conform Formularului 10, semnata in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 12:30
Locul: Str. Uranus, nr. 150, sect. 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FSE POS DRU, axa prioritara 6, DMI 6.3
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia VIII de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Sos Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 0213323564, Email: [email protected], Fax: 0213321248, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC TBWA Bucuresti SRL
Adresa postala: Str. Uranus, nr. 150, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050826, Romania, Tel. 0721582482, Email: [email protected], Fax: 0213350993, Adresa internet (URL): www.tbwa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2011 13:36