Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie stalpi iluminat stradal


Anunt de participare numarul 135557/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. +40 0232258190, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie stalpi iluminat stradal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea, instalarea si punerea in functiune a 50 bucati stalpi iluminat stradal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928510-6 - Stalpi de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizarea, instalarea si punerea in functiune a 50 bucati stalpi iluminat stradal
Valoarea estimata fara TVA: 564, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 11.000 lei (5.500 lei in cazul IMM).Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin(1)si(5)din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera b)din OUG nr.34/2006 actualizata (4.343, 99 lei). 5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetullocal
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere (Formular 9, 9A)Declaratie privind eligibilitatea- Prezentare Formular 12A , Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Prezentare Formular 12B, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 6. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ?Gheorghe Nichita, Viceprimar ? Romeo Olteanu, Viceprimar ?Vasile Munteanu, Secretar ? Denisa Ionascu, Director General Directia Tehnica si Investitii ?Mihai Chirica, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii- Petru Dumitru Tomorug, Director Executiv Directia Programe ? Cosmin Coman, Director General DEFPL? Victorel Lupu, Director Executiv DEFPL? Maria Simionescu, cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;
Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP - Prezentare Formular 3, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati
Toate documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generale
Cerinta nr. 2 Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM
Cerinta nr. 3 Prezentare informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 1.128.000 lei (2008, 2009, 2010 sau pentru anii 2009, 2010, 2011)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 5: Prezentare mostre
Se vor prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor cate o mostra de stalp complet echipat
Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta nr. 2 Experienta similara: cel putin un contract similar de furnizare.Daca este cazul subcontractarii, ofertantii vor prezenta lista cuprinzand subcontractorii declarati, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare.Ofertantul va depune: -copie lizibila certificata conform cu originalul dupa contractele similare-proces verbal de receptie prin care se confirma furnizarea a minim 50 bucati stalpi iluminat stradal
-pentru produsele furnizate se vor prezenta certificate de calitate si agremente tehnice care sa sustina calitatea acestora
Cerinta 3 Informatii despre subcontractanti
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota: In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
Cerinta 4 Informatii despre asociati
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii
Nota : Formularele privind subcontractarea si / sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si / sau subcontractanti pentru prestarea serviciilor . In acest caz se va preciza ( pe formular ) ?Nu este cazul? .
Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.
Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului, conform ISO 14001 sau echivalent. Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit electr.=1 RUNDA, pe durata a 24h. Participa doar op econ inregistr in SEAP, av certif digital valid pt acces in sistem si adresa de e-mail funct, .Inform ptr conectare si inreg la : http: //www.e-licitatie.ro/Public/Static. aspx?f=InregistrareOF. Conf art164 OUG 34/2006 AC va solicita explicatii ofertantului cu un pret neobisnuit de scazut in raport cu ce urmeaza a fi ofertat, in conf cu art202 OUG 34/2006.Invitatia se transmite pe cale electr, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a licit electron, vor fi transmise de sistem, prin e-mail, AC va atribui contr resp prev art. 200 din OUG 34/2006;Atrib se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licit electr, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.Dupa runda de licit electronica, op ec tb sa transmita AC in 24 ore, prin fax 0232.258.190 si prin posta, formularul de oferta si centralizatorul de preturi completate cu noile valori prezentate in procesul de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarif ale op eco vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin(4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declar pe proprie raspundere din care sa rezulte indepl crit de calif (Formularul nr.9, 9A) insotit de: Declar privind calit de participant la procedura?formular 12C, Certif de particip la licitatie cu of independ-Formular 3, Fisa de informatii generale-Formular 8. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declar conform Formularului 9, 9A are obligatia de a prezenta/completa certif/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif, at c primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Conf Legii 346/2004 actualizata IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% pentru crit legate de CA, garantia de participare si garantia de buna executie. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va face prin completarea Formularului 7.Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Se va organiza o licitatie electronica si se va reoferta pretul total fara TVA. Pretul de pornire va fi pretul ofertat in cadrul licitatiei deschise.Licitatia se va desfasura intr-o singura runda, o zi (24 ore) In cazul in care la reofertare vor fi2 sau mai multe oferte cu acelasi pret (care este si cel mai scazut), ofertantii vor proceda la reofertarea propunerilor financiare in plic inchis, la solicitarea comisiei de evaluare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea: Iasii, Cod postal: 700064, Romania, Tel. +40 0232267582-189, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer