Licitatie Publica - ACHIZITIE STATII DE AUTOBUZ
Anunt de participare numarul 9699/12.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA BUNEA, Tel.0250731016 int.126, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE STATII DE AUTOBUZ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC ETA SA , str. Depozitelor nr5, RM. VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este de a achizitiona un numar de 30 de Statii de autobuz
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213311-6 - Statie de autobuz (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 de Statii de autobuz
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se poate opta pentru achiz.de prod.simil.in procent de pana la 25%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5.042 RON prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO23TREZ6715006XXX000140, trezoreria Rm. Valcea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local. Plata se va face prin Ordin de plata in 14 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
daca e cazul: asocierea ofertantilor in scopul indeplinirii contractului, dar fara obligatia de a constitui o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si formulare tip de plata a taxelor si impozitelor in original(D.G.F.P.S. si D.I.T.L.)
Persoane juridice romane/Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului,
Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, Statutul societatii sau actul constitutiv.Persoane fizice romane/Autorizatie de functionare/altele echivalente.Persoane juridice/fizice straine/Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FORMULAR INFORMATII GENERALE OFERTANT (cerinta obligatorie)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :730.000 RON fara T.V.A
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI(cerinta obligatorie)
2.Experienta similara (produse)
3.Recomandari din partea a cel putin un beneficiar caruia i s-a furnizat tipul de produse supuse achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Cerinta minima : cel putin o copie dupa un contract de produse similarede complexitatea celui supus achizitiei in valoare 75.630 RON fara T.V.A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Garantia produselor
15%
Descriere:
3.
Durata de furnizare(in zile)din momentul emiterii ordinului de incepere a contractului
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria prim.municipiului Rm.Valcea, sau cu ordin de plata in contul RO14TREZ67121360250XXXXX, Trezoreria Rm. Valcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 13:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RM. VALCEA, STR. G-RAL PRAPORGESCU , NR 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI-Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624940, Fax: 0248/211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: STR. G-RAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: RM.VALCEA, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 09:23