Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie statii de lucru


Anunt de participare numarul 75241/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Ion - Madalin Ilie, Tel.0214096099, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0214096099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie statii de lucru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11 , sector 1, Bucuresti , Cod postal013894
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie statii de lucru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 300 cpl. statii de lucru
Valoarea estimata fara TVA: 137, 968EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se prezinta mostra a produsului; oferta se face pentru o singura varianta de statie de lucru.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuamtum de 11697 ron (Formularului nr. 11).Garantiei de buna executie a contractului de furnizare in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura de la Bugetul de stat, Titlul XII, Art. Bug. 71.01.02.Plata catre furnizor se efectueaza in termen de 30 zile de la primirea facturii fiscale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta declarata castigatoare este depusa de o asociere de operatori economici acestia au obligatia de a legaliza forma de asociere inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (Formularul 12A).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul 12B).
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 12C).
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de ANAF.
Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.
NOTA: Certificate constatatoare, in original sau copii legalizate, trebuie sa fie valabile la data prezentarii ofertei.Pentru persoane juridice romane:
Certificat emis de Oficiul National al Registrului Comertului din subordine Ministerului Justitiei si Libertatilor Cetatenesti, in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane :
Autorizatia de functionare (original sau copie legalizata).Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil incheiat la 30.06.2008 sau 31.12.2008, contul de profit si pierdere (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 20).Autorizare (original sau copie legalizata) pentru livrarea produselor completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea Formulare din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 21) sau alt model care sa contina cel putin datele din Formularul 21 (cu exceptia producatorilor). In situatia in care ofertantul prezinta autorizarea pentru livrarea produselor in alta limba decat limba romana, aceasta va fi insotita dede o traducere autorizata in limba romana.Lista principalelor livrari de statii de lucru (minim 3), similare din punct de vedere al complexitatii si cantitatii, realizate in ultimii 3 ani. Din inscrisurile prezentate trebuie sa rezulte ca ofertantul a efectuat livrari de minim 300 statii de lucru. Ofertantul va prezenta cel putin 2 recomandari in original sau copie legalizata din partea beneficiarilor/clientilor care vor fi specificati in lista mentionata mai sus.Declaratie privind timpii de interventie si reparatie in perioada de garantie a produselor. Se va prezenta o inscris din partea ofertantului prin care acesta declara ca va respecta cerintele din caietul de sarcini referitoare la timpii de interventie si reparatie a echipamentelor.Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului calitatii pentru produsele ofertate, astfel:
- pentru ofertant, se va prezenta in copie certificatul de implementare a sistemului de management a calitatii emis de organismele competente (ISO 9001 sau similar)
- pentru producator, se va prezenta in copie certificatul de implementare a sistemului de management a calitatii emis de organismele competente (ISO 9001 sau similar);
NOTA: IN CAZUL IN CARE SE PREZINTA DOCUMENTE REDACTATE IN ALTA LIMBA DECIT LIMBA ROMINA, SE VA PREZENTA TRADUCEREA AUTORIZATA A ACESTORA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
156666
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 13:10
Locul: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, sector 1, Bucuresti , Cod postal013894
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii UCVAP, reprezentantii ofertantilor, membrii comisiei, orice alte persoane care doresc sa participe la deschiderea ofertelor in conditiile legii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici vor prezenta oferta pentru o singura varianta de statie de lucru care sa indeplineasca cerintele caietului de sarcini.Ofertantii vor prezenta o mostra a produsului ofertat cel tarziu pana la data limita de depunere a ofertei. Mostra va fi ambalata corespunzator, iar pe ambalaj va fi inscriptionata denumirea ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0251 Bucuresti, Compartimentul Planificare Dezvoltare TIC
Adresa postala: str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel.021.409.60.99, Email: [email protected], Fax: 021.409.60.99, Adresa internet (URL): www.jandarmeriaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer