Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie sticlarie, plastice, reactivi pentru laborator si medii de cultura.


Anunt de participare (utilitati) numarul 100651/24.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Dedu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie sticlarie, plastice, reactivi pentru laborator si medii de cultura.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sticlarie, plastice, reactivi pentru laborator si medii de cultura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
24931250-6-Medii de cultura (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 122, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de particip.lot 1 –3.075 lei fara TVA;lot 2– 6.600 lei fara TVA;lot 3– 40 lei fara TVA;lot 4 –- 1.680 lei fara TVA;lot 5–2.370 lei fara TVA;Lot 6– 8.200 lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare -surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca:
- obiectul principal de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii(respectiv lot-ului pe care se depune oferta);
- nu sant inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente (copie).
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani - DA
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniSe vor prezenta prin inscrisuri distincte de bilant, urmatorii indicatori :
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
Conditii minime obligatorii: - Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) a ofertantului sa fie de cel putin:
Lot 1- Sticlarie si plastice de laborator – 410.000lei;
Lot 2 – Reactivi 1 – 880.000 lei;
Lot 3- Medii de cultura 1 – 4600 lei;
Lot 4 – Reactivi 2 – 224.000 lei;
Lot 5 – Reactivi generali – 316.000 lei;
Lot 6 – Medii de cultura 2 – 410.000 lei;
- Lichiditate: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de minim 99, 5%.
- Solvabilitate: capitalul propriu/total pasiv x100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de minim 30%.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti cu date din bilantul contabil de la 31.12.2009.Acesti coeficientise calculeaza conform O.M.F. 3055/2009 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Pentru ofertantii care nu depun calculul solvabilitatii sunt obligati sa depuna declaratia privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari ?ultimii 3aniindeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de furnizare similare ca valoare si gama de produse.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 pentru livrarea produselor ce fac obiectul lotului pentru care se depune oferta.Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze preinregistrare produselor conform regulamentului REACH (Regulamentul european nr. 1907/2006 CE) pentru produsele care necesita aceasta urmarire, autorizare de comercializare din partea producatorului. Se solicita autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie obligatori inregistrati in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP) pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2010 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei, nr. 235, corp C1, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti doar reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatiile necesare participarii la licitatia electronica: a) elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.b) eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit – valoarea finala va fi data derezultatul obtinut la finalul rundei a 2-a.c) informatiile care vor fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice: numarul de runde – minim 2; In cursul fiecarei runde a licitatiei electronice, autoritatea contractanta va comunica instantaneu tuturor ofertantilor invitati informatiile privind pozitia pe care o ocupa in clasament in orice moment si numarul participantilor la licitatia electronica. Autoritatea Contractanta nu va comunica preturi sau valori noi prezentate in cadrul fiecarei runde.d) informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: la faza finala de licitatie electronica vor fi invitati sa prezinte oferte doar operatorii ale caror oferte au fost declarate admisibile. Invitatia generata de sistem va preciza data si momentul de start al licitaiei electronice.e) informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit: conform site-lui oficial www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer