Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie substante de combatere DS Bacau


Anunt de participare numarul 142469/11.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str Petricani, nr 9A, sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: BIROU REGENERARE ACHIZITII, Tel. +40 234588959, Email: [email protected], Fax: +40 234519348
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. +40 234588959, Email: [email protected], Fax: +40 234519348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie substante de combatere DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia centrala a DS Bacau -comuna Nicolae Balcescu
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform prevederilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
24453000-4-Erbicide (Rev.2)
24456000-5-Rodenticide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
24960000-1-Diferite produse chimice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 193, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este specificat in anexa "Loturi"pentru fiecare lot. Per total loturi garantia de participare este de 1934 lei, din care: lot 1-800lei, lot 2-126lei, lot3-23lei, lot4-24lei, lot5-90lei, lot6-6lei, lot7-4lei, lot8-175lei, lot9-33lei, lot10-14lei, lot11-70lei, lot12-153lei, lot13-416lei.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Sunt aplicabile prevederile art 278 indice 1 din OUG 34/2006 pentru lotul 1.Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar-scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original (aceasta trebuie adusa/expediata la sediul DS Bacau pana la deschiderii ofertelor )-plata in numerar la caseria DS BC, chitanta datata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ?licitatie substante de combatere -lot ..........?.-fila cec confirmata de banca emitenta pana la deschiderii ofertelorEchivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa si prezenta formularul ?declaratie privind eligibilitatea?.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in copie conforma cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv copie conforma cu originalul si traducere autorizata, in cazul persoanelor juridice straine. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip - Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala Administrare Fiscala, emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La depunerea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?. Persoanele implicate in derularea acestei proceduri sunt Viorel Ghelasa ? director, Gheorghe Manaila-director tehnic, Ion Tabacaru ? director economic, Neculai Popa ? sef birou regenerari investitii achizitii, Alexandru Rosca resp. regenerari, Animaria Caliap ? resp. achizitii.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa si prezenta formularul ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice contractului (sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri). Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.Informatiile cuprinse in certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Atentie! Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, deci lipsa.Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte informatii minime legate de activitatea lor. Se solicita completarea si prezentarea formularului " Informatii generale". In acest formular se vor inscrie toate datele de identificare si contact ale operatorului economic: denumirea acestuia, codul fiscal, adresa sediului central, telefon, fax, e-mail, certificatul de inmatriculare, contul Iban, obiectul de activitate, birourile filialelor/sucursalelor locale, principala piata a afacerilor.
In cazul, in care, oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa prezinte informatii minime legate de activitatea lor. Se solicita completarea si prezentarea formularului " Informatii generale". In acest formular se vor inscrie toate datele de identificare si contact ale operatorului economic: denumirea acestuia, codul fiscal, adresa sediului central, telefon, fax, e-mail, certificatul de inmatriculare, contul Iban, obiectul de activitate, birourile filialelor/sucursalelor locale, principala piata a afacerilor.In cazul, in care, oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in livrarea unor astfel de produse. Se va completa siprezenta formularul ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani?
Prezentarea si completarea formularului " Experienta similara". Prezentarea a cel putin un document/contract/ proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare.
Toate produsele ofertate sa fie omologate in Romania si sa respecte prevederile Directivei 914/1991 a C.E. privind interzicerea unor substante active, prezentand in acest sens certificate de omologare pentru produsele ofertate, conform art. 1 din Ordonanta nr. 4/1995
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in livrarea unor astfel de produse. Se va completa siprezenta formularul ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani?Prezentarea si completarea formularului " Experienta similara". Prezentarea a cel putin un document/contract/ proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare.Toate produsele ofertate sa fie omologate in Romania si sa respecte prevederile Directivei 914/1991 a C.E. privind interzicerea unor substante active, prezentand in acest sens certificate de omologare pentru produsele ofertate, conform art. 1 din Ordonanta nr. 4/1995
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1985/19.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2013 11:00
Locul: sediul DS Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contractul este finantat din surse proprii.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita prezentarea de noi documente in plic sigilat, care sa contina noi preturi, in vederea departajarii ofertelor.In baza art. 60 alin. 2 OUG 34/2006, corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului, se va face in scris, obligatoriu prin fax sau optional prin Posta Romana sau curierat.In baza art. 62 alin. 2 OUG 34/2006, confirmarea de primire din partea operatorilor economici este obligatorie si se va face, fara a mai fi necesara precizarea expresa a autoritatii contractante, prin retransmiterea in maximum 24 de ore a paginii nr.1 primite, cu numar de inregistrare de intrare de la operatorul economic.Nota: Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de IMM. Lipsa acestei dovezi face ca ?asocierea? sa nu beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor. Ca urmare, in cazul in care se asociaza doua sau mai multe IMM-uri ofertantii vor prezenta si un centralizator cu datele (parametrii de identificare ca IMM).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art. 256 (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - oficiu juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer