Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie substante de contrast si medicamente


Anunt de participare numarul 140972/07.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 0213175222, Email: [email protected], Fax: +40 0213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie substante de contrast si medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la farmacia institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 949.56 si 557, 850.73RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente se va face functie de modalitatea de alocare a fondurilor bugetare, respectiv: lunar, trimestrial sau semestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie substante de contrast si medicamente, conform caiet sarcini, respectiv: ?Substante Contrast? - Cod CPV 33696800-3; ?Medicamente utilizate in cardiologie?- Cod CPV 33622100-7; ?Medicamente pentru sistemul nervos?- Cod CPV 33661000-1; ? Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii?- Cod CPV 33621400-3; ? Anestezice?- Cod CPV 33661100-2; ? Antihemoragice?- Cod CPV 33622600-2; ? Antifungice?- Cod CPV 33622700-3; ? Antitrombotice?- Cod CPV 33621100-0; ? Antibacterieni pentru uz sistemic?- Cod CPV 33651100-9; ? Medicamente pentru sistemul respirator?- Cod CPV 33670000-7; ? Corticosteroizi?- Cod CPV 33642200-4; ? Miorelaxanti?- Cod CPV 33632200-1; ?Blocanti Calciu ?- Cod CPV 33622700-3; ?Diuretice?- Cod CPV 33622300-9;? Diverse medicamente?- Cod CPV 33690000-3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696800-3 - Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
33621400-3-Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33661000-1-Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
33661100-2-Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
dci forma concentraia Cantitate minima acord cadru(buc.) Cantitate maxima acord cadru(buc.)
IOMEPROLUM SOL. INJ. 400mg I /ml - 200ml 50 600
PENTOXIFYLLINUM DRAJ. 100mg300 3600
PROPAFENONUM SOL. INJ. 70mg/20ml50 600
LEVOSIMENDANUM CONC. PT. SOL. PERF. 2.5mg / ml 3 36
CARNITINUM SOL. ORALA 10% - 10ml 50 600
CARBAMAZEPINUM COMPR. 200 mg200 2400
PIRACETAMUM SOL. INJ.1gr./5ml350 4200
CHLORPROMAZINUM SOL. INJ. 25mg/ 5ml30 360
ALANIL GLUTAMINA SOL. INJ 200mg/ml10 120
HIDROXIETIL AMIDON 6% din porumb, 130/ 0, 4 - 0.42 in ser(Na Cl) SOL. PERF. 6% 500 ml 200 2400
NATRIUM BICARBONICUMSOL. PERF. 8.4% - 250ml / fl 350 4200
LEVOBUBIVACAINA SOL. INJ. 50mg/10ml40 480
THIOPENTALUM PULB. PT. SOL. INJ. 1g 10 120
BISOPROLOLUM COMPR. FILM. 2.5mg210 2520
DILTIAZEMUM Liof. Pt. Sol.Inj. 25 mg/fl100 1200
ACID ACETILSALICILICCOMPR. 100mg4000 48000
ACID ACETILSALICILICCOMPR. 500mg2000 24000
CEFAZOLINUMPULB. PT. SOL. INJ.1g PULB. PT. SOL. INJ. 1 g 3000 48000
HEXETIDINUM SOLUTIE flacoane3 36
METHYLPREDNISOLONUM PULB. LIOF. PT. SOL. INJ. 250mg / 4ml 70 840
PREDNISONUM CAPS. 5mg300 3600
VECURONIUM SOL. INJ. 4mg /2 ml500 6000
DILTIAZEMUM COMPR. 60mg600 7200
FUROSEMIDUM COMPR. 40mg1000.00 12000
FLECAINIDINA COMPR. 50mg 50 500
NITRAZEPAM COMPR. 2.5mg 100 1200
LORATADINUM COMPR. 10mg 50 600
SULFADIAZINUM CREMA 1% tub50g 30 360
Centralizator cantitati estimative ce pot fi cuprinse in contractul subsecvent: dci forma concentraia Cantitate minima estimata
Subsecvent
(buc) Cantitate maxima estimata
Subsecvent
(buc)
IOMEPROLUM SOL. INJ. 400mg I /ml - 200ml 50 300
PENTOXIFYLLINUM DRAJ. 100mg 300 1800
PROPAFENONUM SOL. INJ. 70mg/20ml 50 300
LEVOSIMENDANUM CONC. PT. SOL. PERF. 2.5mg / ml 1 18
CARNITINUM SOL. ORALA 10% - 10ml 50 300
CARBAMAZEPINUM COMPR. 200 mg 200 1200
PIRACETAMUM SOL. INJ.1gr./5ml 350 2100
CHLORPROMAZINUM SOL. INJ. 25mg/ 5ml 30 180
ALANIL GLUTAMINA SOL. INJ 200mg/ml 10 60
HIDROXIETIL AMIDON 6% din porumb, 130/ 0, 4 - 0.42 in ser(Na Cl) SOL. PERF. 6% 500 ml 200 1200
NATRIUM BICARBONICUMSOL. PERF. 8.4% - 250ml / fl 350 2100
LEVOBUBIVACAINA SOL. INJ. 50mg/10ml 40 240
THIOPENTALUM PULB. PT. SOL. INJ. 1g 10 60
BISOPROLOLUM COMPR. FILM. 2.5mg 210 1260
DILTIAZEMUM Liof. Pt. Sol.Inj. 25 mg/fl 100 600
ACID ACETILSALICILICCOMPR. 100mg 4000 24000
ACID ACETILSALICILICCOMPR. 500mg 2000 12000
CEFAZOLINUMPULB. PT. SOL. INJ.1g PULB. PT. SOL. INJ. 1 g 3000 18000
HEXETIDINUM SOLUTIE flacoane 1 18
METHYLPREDNISOLONUM PULB. LIOF. PT. SOL. INJ. 250mg / 4ml 70 420
PREDNISONUM CAPS. 5mg 300 1800
VECURONIUM SOL. INJ. 4mg /2 ml 500 3000
DILTIAZEMUM COMPR. 60mg 300 3600
FUROSEMIDUM COMPR. 40mg 500 6000
FLECAINIDINA COMPR. 50mg 50 300
NITRAZEPAM COMPR. 2.5mg 100 600
LORATADINUM COMPR. 10mg 50 300
SULFADIAZINUM CREMA 1% tub50g 30 180
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 949.56 si 557, 850.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se exprima in lei si trebuie constituita prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea organizatorului, conform modelului indicat in Formularul nr.11, constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferinta, din Romania; - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925-in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. Cuantum garantie de participare conform celor stipulate la fiecare lot in parte-anexa B. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia 2.Oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate afertei Garantia de participare se returneaza in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici participanti la procedura. Garantie de buna executie : cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecvent depaseste 15000 Euro Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realize: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea Autoritatii Contractante conform modelului indicat in Formularul nr.12, constituita - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. Garantia de buna executie devine anexa la contract- cf.art. 90 HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP, la 180 de zile de la data primirii facturii, din fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006-Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutului si care aproba, semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuireManager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu;Cons. Juridic Cristina Ficeac;Ing. Gh. Dumitrescu;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta;Certificat atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat si Certificat atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale-se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ?din care sa reiasa: domeniul de activitate al ofertantului, conform CAEN, corespunde obiectului procedurii.Mentiune: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC, in original / copie legalizataAutorizatie de ditributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii- Agentia Nationala a Medicamentului-scanat in format .pdf;(Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare;Ordinul ministrului sanatatii 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.)Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentelor, valabile la data de depunere a ofertelor, -scanat in format .pdf.(Emis de Agentia Nationala a Medicamentului, in baza art.4, lit.b din OG 125/29.08.1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului, aprobata cu modificari si completari prin Legea 594/29.10.2002 cu modificarile si completarile ulterioare, in baza art. 700, alin.(1) si art. 736, alin(3) din Legea 95/2006 Titlul XVII Medicamentul privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare;)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de reofertare a pretului, prin intermediul facilitatilor SEAP, in conditii ce vor fi comunicate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 258, Sector2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0272435, Romania, Tel. +40 0213175222, Fax: +40 0213175222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer