Licitatie Publica - ACHIZITIE SUBSTITUENTI DE PLASMA SI SOLUTII PERFUZABILE
Anunt de participare numarul 52197/13.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL ORASENESC HUEDIN
Adresa postala: Str. SPITALULUI, Nr. 40, Localitatea: Huedin, Cod postal: 405400, Romania, Punct(e) de contact: ISTVAN TORJAI, Tel.0264351815, Email: [email protected], Fax: 0264354175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SUBSTITUENTI DE PLASMA SI SOLUTII PERFUZABILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL ORASENESC HUEDIN
STR.SPITALULUI, NR.40, JUD.
CLUJ, 405400
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SUBSTITUENTI DE PLASMA SI SOLUTII PERFUZABILE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421400-5 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SOLUTII PERFUZABILE DE GLUCOZA.CLORURA DE SODIU, BICARBONAT DE SODIU, CLORURA DE POTASIU, MANITOL, RINGER LACTAT, SORBITOL, AMINOACIZI, SUBSTITUENTI DE PLASMA IN CANTITATI SPECIFICATE IN FISIERUL ATASAT(SPECIFICATII TEHNICE)
Valoarea estimata fara TVA: 50, 795.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA CJAS CLUJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERI LEGALIZATE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 12B3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv al celor locale valabile la data deschiderii ofertelor.4. Copie dupa certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;2. Autorizatia de functionare de la Ministerul Sanatatii Publice;3. Fisa de experienta similara4.Autorizatie de punere pe piata ptr.fiecare
produs in parte
5.Autorizatie de DEALER., marcaj CE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 10:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI ORASENESC HUEDIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE, NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/593866, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, sector.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL ORASENESC HUEDIN/FARMACIE
Adresa postala: STR, SPITALULUI, NR.40, ,Localitatea: HUEDIN, Cod postal: 405400, Romania, Tel.0264/351815, Email: [email protected], Fax: 0264/354175
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 13:14