Licitatie Publica - Achizitie SULFAT DE ALUMINIU
Anunt de participare (utilitati) numarul 80807/24.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA GRUP S.A
Adresa postala: Octav Onicescu 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0231524004, In atentia: d-lui Romeo Richard, d-nei Marilena Amos, Email: [email protected], Fax: 0231511301, Adresa internet (URL): www.apagrupbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie SULFAT DE ALUMINIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Bucecea: 62%
Depozitul Catamarasti: 38%
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 799, 650RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va fi atribuit imediat dupa semnarea acordului-cadru. Contractele subsecvente urmatoare vor fi atribuite dupa cel putin 6 luni de la semnarea primului contract subsecvent, in functie de necesitati. Valoarea maxima pe contract subsecvent: 399825 lei. Valoarea minima pe contract subsecvent: 15993 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de SULFAT DE ALUMINIU necesar pentru tratarea apei destinate consumului uman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima pe acord-cadru: 700 tone. Cantitate maxima pe acord-cadru: 1000 tone. Cantitatea minima pe contract subsecvent: 20 tone. Cantitatea maxima pe contract subsecvent: 500 tone.
Valoarea estimata fara TVA: 799, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata inainte de semnarea acordului-cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Produsele vor fi livrate pe baza de comanda ferma, in urmatoarele proportii: -62% la depozit Bucecea-38% la depozit Catamarasti- Pretul oferit exprimat in lei va fi franco depozit achizitor.- Termen de livrare: 5 zile de la transmiterea comenzii de catre achizitor.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional corespunzator obiectului contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anul 2006:1 euro = 3, 5245 RON;
Anul 2007:1 euro = 3, 3373 RON;
Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON;b) Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de catre organele competente , in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Bilantul trebuie sadovedeasca:
- Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)> 100 %
- Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) > 10 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa atesteconformitatea produsului; raport de incercare/testare emis de un laborator neutru de incercari acreditat de catre organisme legale din Romania sau de catre organisme echivalente europene.
b) Autorizare pentru livrarea produselor/Declaratie privind autorizarea pentru livrarea produselor/declaratie privind calitatea de producator;c)Autorizatie de mediu emisa de catre Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor sau alte certificate echivalente emise de organisme din alte state europene
d)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, care sa contina cel putin informatii:
-despre un contract de furnizare de sulfat de aluminiu in valoare de minim 28000 euro.
-despre cel mult 3 contracte de furnizare de sulfat de aluminiu in valoare cumulata de minim 47000 euro
e)Recomandare din partea unuia dintre beneficiarii cuprinsi in lista principalelor livrari, privind buna executie a unui contract similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul(doar in sensul imbunatatirii)-nr.de runde: 1-vor participa numai ofertantii inregistrati in SEAP i declarati admisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2009 10:00
Locul: S.C. APA GRUP S.A Botosani, str. Octav Onicescu nr. 3, Sala de Sedinte, etaj III.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si raspunsurile la clarificari aferente acesteia sunt publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat anuntului de participare, la adresa de internet www.e-licitatie.ro, fiind asigurat accesul direct si nerestrictionat la acestea. Solicitarile de clarificari se vor transmite, in scris, la autoritatea contractanta, Compartiment Achizitii Publice, in atentia ing.Romeo Richard, prin oricare dintre urmatoarele modalitati: a)prin posta, cu confirmare de primire b)prin fax +(40)231.511.301 c)e-mail: [email protected] d)prin orice combinatie a celor prevazute la lit.a)-c) Interval orar: Luniajoi - orele 8:00-16:00 vineri - orele 8:00-13:00 exclusiv zilele libere legale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+(40)21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +(40)21 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala: str. Maxim Gorki nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel.+(40) 231 511 739, Fax: +(40)231 531 832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA GRUP SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel.0231507500 int. 134, Email: [email protected], Fax: 0231511301, Adresa internet (URL): http: //www.apagrupbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 13:59