Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie SULFAT DE ALUMINIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 112380/06.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala:  Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710030, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia:  ing. Romeo Richard, Email:  [email protected], Fax:  0374/106803, Adresa internet (URL):  http: //www.novasbt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A
Adresa postala:  str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710117, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia:  ing. Romeo Richard, Email:  [email protected], Fax:  0374/106803, Adresa internet (URL):  http: //www.novasbt.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A
Adresa postala:  str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710117, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia:  ing. Romeo Richard, Email:  [email protected], Fax:  0374/106803
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A
Adresa postala:  str. Octav Onicescu nr.3, Registratura, et.3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710117, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia:  ing. Romeo Richard, Email:  [email protected], Fax:  0374/106803, Adresa internet (URL):  http: //www.novasbt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce are in componenta Adunarii Generale a Actionarilor, reprezentanti ai Consiliului Judetean ?i ai Consiliilor locale, mai mult de 50%.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie SULFAT DE ALUMINIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Bucecea: 62%
Depozitul Catamarasti: 38%
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 887, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va fi atribuit imediat dupa semnarea acordului-cadru.Contractele subsecvente urmatoare vor fi atribuite functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare necesare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea produsului sulfat de aluminiu, produs chimic (reactiv coagulant) necesarin procesul de tratare a apei destinate consumului uman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima pe acord-cadru: 600 tone;
Cantitatea maxima pe acord-cadru: 1000 tone;
Cantitate minima pe contract subsecvent: 20 tone;
Cantitate maxima pe contract subsecvent: 500 tone
Valoarea estimata fara TVA: 887, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 10000 lei conf.pct.VI.3)din Fisa de date.Garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Constituire conf. prev. cap VIII.2. dinFisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea acordului-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cap. V.1) din Fisa de date a achizitiei:
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind evitarea conflictului de interese
- Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?
Conform cap. V.2) din Fisa de date a achizitiei:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data limita de deschidere a ofertei.
- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional corespunzator obiectului contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale Se va completa Formularul B2 din Sectiunea Formulare. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat echivalentul a 200.000 Euro.b) Bilantul contabil la data de 30.06.2010 vizat si inregistrat de catre organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa atesteconformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii tehnice sau standarde relevante. Ofertantul va prezenta un raport de incercare/testare emis de un laborator de incercari acreditat de catre un organism recunoscut in unul din statele europene, care asigura respectarea standardelor romanesti ce adopta standarde europene, sau standarde europene aplicabile.b) Autorizare eliberata de producator pentru livrarea produselor, conform formular B3 din sectiunea Formulare sau Declaratie privind autorizarea eliberata de producator pentru livrarea produselor, conform formular B3^1 din sectiunea Formulare (pentru distribuitor), ori declaratie privind calitatea de producator (pentru producator);
c) Autorizatie de mediu emisa de catre Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor sau alte certificate echivalente emise de organisme din alte state europene, care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie a mediului.Atentie!Certificarea sistemului de management de mediu nu dovedeste performanta de mediu si nu inlocuieste Autorizatia de mediu .d) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formular B5 si Anexa la formularul B5 din Sectiunea Formulare, care sa continainformatii despre contracte finalizate de furnizare sulfat de aluminiu, in valoare cumulata de cel putinechivalentul a 100 000 euro.e) Recomandare din partea unuia dintre beneficiarii cuprinsi in lista principalelor livrari, privind buna executie a unui contract de furnizare sulfat de aluminiu din lista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare conform pct.IV.2) din Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 10:00
Locul: S.C. NOVA APASERV S.A Botosani, str. Octav Onicescu nr. 3, Sala de Sedinte, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertan?ilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si raspunsurile la clarificari aferente acesteia sunt publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat anuntului de participare, la adresa de internet www.e-licitatie.ro, fiind asigurat accesul direct si nerestrictionat la acestea.Solicitarile de clarificari se vor transmite, in scris, la S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani, str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Cod postal: 710117, Romania , Biroul Achizitii Publice, in atentia ing.Romeo Richard, prin oricare dintre urmatoarele modalitati: a)prin posta, cu confirmare de primire; b)prin fax 0374/106803;c)e-mail: [email protected]; d)prin orice combinatie a celor prevazute la lit.a)-c) Interval orar: Luni÷joi - orele 8:00-16:00 vineri - orele 8:00-13:00 exclusiv zilele libere legale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +(40)21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +(40)21 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala:  str. Maxim Gorki nr. 8, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710171, Romania, Tel. +(40) 231 511 739, Fax:  +(40)231 531 832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Octav Onicescu nr. 3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710117, Romania, Tel. 0374/106800, Email:  [email protected], Fax:  0374/106803, Adresa internet (URL):  www.apabotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer