Licitatie Publica - Achizitie sulfat de aluminiu
Anunt de participare (utilitati) numarul 116596/07.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA SA
Adresa postala: str Gh Gr CANTACUZINO, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100466, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. 0244512600, In atentia: Ghicuta Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0244515035, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie sulfat de aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statie de Tratare Voila
Statie de Tratare Valenii de Munte
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 225, 888EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sulfat de aluminiu tehnic conform SREN 878/2004 TIP I folosit in procesul de tartare a apei destinate consumului uman .Cantitatea estimata este de minim 800 tone si maxim 1200 tone calculata pentru o perioada de 4 ani (48 luni)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata este de minim 800 tone si maxim 1200 tone calculata pentru o perioada de 4 ani (48 luni)
Valoarea estimata fara TVA: 225, 888EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 19000 lei iar pentru intreprinderi mici si mijlocii 9500 lei.Cuantumul garantiei a fost calculat la cursul euro de 4, 2150 lei valabil la data de 28.02.2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
art.2(2) lit.d din OUG 34 + art.44 -45 din OUG 34 -ASOCIERE/SUBCONTRACTARE CF. documentatie de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie -Formular 1;
-declaratie privind participarea in concordanta cu regulile de concurenta -ORD.314/2010-Model 1A;
-declaratie privind eligibiliattea -Formular 2;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006 -Formular 3;se solicita certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale(certificat de atestare fiscala fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala privind obligatiile la buget, certificat de cazier fiscal)-valabile la data deschiderii ofertelor-acestea se vor prezenta scanate dupa documentele originale .
-certificat constatator emis de Registrul Comertului -valabil la data deschiderii in SEAP a ofertelor;scanat dupa documentul original;
-certificat de inmatriculare;
-pentru persoane fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana (originale sau copie legalizata)-se vor prezenta scanate;
-se solicita completarea formularelor din documentatia de atribuire si trimiterea in forma electronica scanate dupa documentele originale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani -Formular 4;
Toate documentele solicitate se vor prezenta scanate dupa doccumentele originale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii trei ani -Formular5;
-certificat ISO 9001 pentru producator si furnizor (similar);
-certificat ISO 14001 pentru producator si furnizor(similar);
-autorizatie de livrare (comercializare) emisa de producator pentru furnizarea produsului -Formular 12;
-daca exista subcontractanti -Formular 13Toate documentele solicitate se vor prezenta scanate dupa doccumentele originale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cf. manual de utilizare, PAG. 64punctul IV.3.7 reprezinta data la care se termina evaluarea ofertelor si nu data deschiderii ofertelor in SEAP;DATA DESCHIDERII IN SEAP ESTE 01.04.2011, ora SEAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021310464, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel. 0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Exploatare Sistem Zonal Prahova S.A. -Comp. Contencios
Adresa postala: str. Gh.Gr.Cantacuzino nr.304, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100466, Romania, Tel. 0769074776, Email: [email protected], Fax: 0244595016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 14:28