Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie sulfat de aluminiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 53233/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA GRUP S.A
Adresa postala: Octav Onicescu 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0231524004, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0231511301, Adresa internet (URL): www.apagrupbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie sulfat de aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Bucecea: 62%;
Depozitul Catamarasti: 38%
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea 900 tone SULFAT DE ALUMINIU necesar pentru tratarea apei destinate consumului uman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24133123-3 - Sulfat de aluminiu (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
900 tone
Valoarea estimata fara TVA: 648, 675RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cantitatii pana la nivelul maxim de 1200 tone
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare: 7000 lei, prin scrisoare de garantie bancara, fila CEC sau numerar;garantie de buna executie: 5%, prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura;
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei;In situatia in care ofertantul nu are obiectul de activitate corespunzator obiectului contractului, acesta va fi exclus de la procedura;
Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional corespunzator obiectului contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentatein traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale Se va completa Formularul B2 din Sectiunea Formulare. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat echivalentul a 500.000 Euro.b) Bilantul contabil la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de catre organele competente , in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Bilantul trebuie sadovedeasca: - Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)> 100 %- Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) > 10 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Aviz Sanitar pentru produsul ofertat, emis deMinisterul Sanatatii, Directia Generala de Sanatate Publica, sau documente echivalente emise de institutii sau organisme europene echivalente.
b) Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa atesteconformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii tehnice sau standarde relevante. Ofertantul va prezenta un raport de incercare/testare emis de un laborator neutru de incercari acreditat, care asigura respectarea standardelor nationale/europene aplicabile.c) Autorizare eliberata de producator pentru livrarea produselor sau Declaratie privind autorizarea eliberata de producator pentru livrarea produselor, (pentru distribuitor), ori declaratie privind calitatea de producator (pentru producator);
d) Autorizatie de mediu emisa de catre Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor sau alte certificate echivalente emise de organisme din alte state europene, care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie a mediului.
e)Documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului de management integrat calitate-mediu conform SR ISO 9001/2001 si SR ISO 14001/2005f) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani care sa contina cel putin urmatoarele informatii: -despre un contract de furnizare de sulfat de aluminiu in cantitate de minim 300 de tone.-despre cel mult 3 contracte de furnizare de sulfat de aluminiu in cantitate cumulata de minim 450 tone.
g) Recomandare din partea unuia dintre beneficiarii cuprinsi in lista de la pct.f)privind buna executie a unui contract similar.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului castigator confirmarea declaratiilor susmentionate prin documente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Octav Onicescu nr. 3, Sala de Sedinte, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, de la Compartimentul Achizitii Publice , pe suporthartie sau prin e-mail, in urma unei solicitari transmise in scris prin fax, e-mail sau posta la sediul autoritatii contractante, Compartiment Achizitii Publice, et. 4, in atentia ing. Romeo Richard, telefon/fax 0231511301; telefon 0231524004, e-mail [email protected], interval orar: Luniajoi - orele 8:00-16:00/ vineri - orele 8:00-13:30, exclusiv zilele libere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala: str. Maxim Gorki nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel.0231 511739, Fax: 0231 531832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un actpe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA GRUP S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: Octav Onicescu nr. 3, parter, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel.0231511301, Email: [email protected], Fax: 0231511301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer