Licitatie Publica - Achizitie sulfat de aluminiu de 17% pentru tratarea apei
Anunt de participare (utilitati) numarul 96488/24.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Dedu, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie sulfat de aluminiu de 17% pentru tratarea apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Uzina de Apa Rosu, sat Rosu, com Chiajna, str. Crinului, nr.7, jud. Ilfov;
- Uzina de Apa Arcuda, sat Bacu, Com. Joita, Jud. Giurgiu;
- Uzina de Apa Crivina, Oras Bolintin Vale, Jud. Giurgiu;
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sulfat de aluminiu de 17% pentru tratarea apei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie sulfat de aluminiu de 17% pentru tratarea apeiastfel:
- sulfat de aluminiu 17% placi (20/40mm) 12.100 t/an Uzinele de Apa Rosu si Arcuda
- Sulfat de aluminiu 17% granulat 4.700t/an Uzina de Apa Crivina
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 200.000 lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Sesolicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani > 25.000.000lei
- Lichiditate: active circulante/datorii curentex100; indicatorul trebuie sa fie peste procentul de 99, 5%
- Solvabilitate: capitalul propriu/total pasiv x100; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%.Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti cu date din bilantul contabil de la 31.12.2008.Acesti coeficientise calculeaza conform O.M.F. 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/ in ultimii 3ani;Fisa experienta similara: indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de furnizare similare ca obiect si cantitate cumulata, corespunzatoare consumului estimat de catre Achizitor pe un an (livrarea a 16.800t/an).Pentru asigurarea confidentialitatii datelor se solicita doar prezentarea paginilor din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, cantitatea contractata, semnaturile si stampilele partilor contractante.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2001sau ISO 9001:2008 si ISO 14.001:2005 sau ISO 14001:2004 pentru productia si comercializarea de coagulanti si floculanti pentru ape potabile si uzate, valabile in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor;
Acreditare laborator de incercari conform SR EN 17205:2005 pt sulfatul de aluminiu.
Se solicita preinregistrarea produsului conform regulamentului REACH (Regulament european nr.1907/2006 CE).
Toate documentele de control si autorizatiile pentru transportul produsului trebuie sa fie conforme cu legislatia in vigoare.Se solicita autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie obligatoriu inregistrati in SEAP.La faza finala de licitatie electronica vor participa doar ofertantii ale caror oferte au fost declarate admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2010 11:00
Locul: Directia Logistica Splaiul Independentei, nr. 235, corp C1, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti doar reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este disponibila pe situl www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 0210.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.314.36.66, Fax: 021.314.46.48
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 14:36