Licitatie Publica - Achizitie SULFAT DE ALUMINIU GRANULAT
Anunt de participare (utilitati) numarul 122256/31.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0374106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374106807, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374/106807
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374/106807
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Registratura, etaj 3., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374/106807
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce are in componenta Adunarii Generale a Actionarilor, reprezentanti ai Consiliului Judetean si ai Consiliilor locale, mai mult de 50%.
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie SULFAT DE ALUMINIU GRANULAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Bucecea: 43%
Depozitul Catamarasti: 57%
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 683, 920RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va fi atribuit imediat dupa semnarea acordului-cadru.Contractele subsecvente urmatoare vor fi atribuite functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare necesare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea produsului sulfat de aluminiu, produs chimic (reactiv coagulant) necesar in procesul de tratare a apei destinate consumului uman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima pe acord-cadru: 300 tone;Cantitatea maxima pe acord-cadru: 800 tone;Cantitate minima pe contract subsecvent: 20 tone;Cantitate maxima pe contract subsecvent: 300 tone
Valoarea estimata fara TVA: 683, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part: 10000 lei conf.pct.VI.3)din Fisa de date.Gar.buna exec: 5% din valoarea contract subsecv, fara TVA.Constituire conf. prev. cap VIII.2. din Fisa de date.Pt.IMM-Declaratie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cap. V.1) din Fisa de date a achizitiei: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind evitarea conflictului de interese- Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Conform cap. V.2) din Fisa de date a achizitiei: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de deschidere a ofertei.
- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii, pentru societatile pe actiuni.In situatia in care ofertantul nu are activitate autorizata, clasificata conform CAEN rev.2, corespunzatoare obiectului contractului, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire.
- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional corespunzator obiectului contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b) Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de catre organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul va dovedi conformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii tehnice sau standarde relevante.Ofertantul va prezenta un raport de incercare/testare emis in anul 2011 de un laborator de incercari acreditat de catre un organism recunoscut in unul din statele europene, respectiv membruEA-MLA / IAF / ILAC sau echivalent, care asigura respectarea standardelor romanesti ce adopta standarde europene, sau standarde europene aplicabile. Rezultatele inscrise in raportul de incercari trebuie sa corespunda cerintelor prevazute la pct. C.1, C.2si C.3 din Caietul de sarcini.
c) Recomandare din partea unuia dintre beneficiarii cuprinsi in lista principalelor livrari, privind buna executie a unui contract de furnizare sulfat de aluminiu din lista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Inform. suplim. conf. pct.IV.2) din Fisa de date a achizitiei. Obiectul reofertarii: pretul.Nr. de runde: 1. L.E. incepe in a treia zi lucratoare de la transm. invitatiei.Durata rundei: 1 zi lucratoare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2011 10:00
Locul: S.C. NOVA APASERV S.A Botosani, str. Octav Onicescu nr. 3, Sala de Sedinte, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si raspunsurile la clarificari aferente acesteia sunt publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat anuntului de participare, la adresa de internet www.e-licitatie.ro, fiind asigurat accesul direct si nerestrictionat la acestea. Solicitarile de clarificari se vor transmite, in scris, pana la 06.06.2011 ora 16:00, la S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani, str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Cod postal: 710117, Romania , Serviciul Achizitii Publice, in atentia ing.Romeo Richard, prin oricare dintre urmatoarele modalitati: a)prin posta, cu confirmare de primire; b)prin fax 0374/106807;c)e-mail: [email protected]; d)prin orice combinatie a celor prevazute la lit.a)-c) Interval orar: Luni÷joi - orele 8:00-16:00 vineri - orele 8:00-13:00 exclusiv zilele libere legale.Raspunsul la solicitari de clarificari pana la 09.06.2011 ora 16:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +(40)21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +(40)21 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A., Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel. 0374/106807, Email: [email protected], Fax: 0374/106807
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 16:03