Licitatie Publica - Achizitie ?Supervizare si control colectare date (SCADA)?
Anunt de participare (utilitati) numarul 118073/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel. 0253 211308, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
S.C. APAREGIO GORJ S.A., Operator regional al serviciilor de apa si canalizare in exclusivitate prin contract de delegare conform Legii 51/2006.
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie ?Supervizare si control colectare date (SCADA)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. APAREGIO GORJ S.A., str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrare ?Supervizare si control colectare date (SCADA)?, montarea si punerea in functiune, proiectarea, integrarea, instruirea si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini din Volumul 3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961200-2 - Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
51220000-0-Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
72212421-6-Servicii de dezvoltare de software de gestionare a instalatiilor (Rev.2)
72227000-2-Servicii de consultanta privind integrarea software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.Sistem ?Supervizare si control colectare date (SCADA)?, montarea si punerea in functiune, proiectarea, integrarea, instruirea si asigurarea service-ului.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 234, 777RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 35000 Lei/17500 pentru IMM-uri.Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea finala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 83, 36%Cofinantare nationala 16, 64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4.1.1 Declaratie privind eligibilitatea;Formular 4.1.2 Declaratie privind calitatea de ofertant; Formular 4.1.2.A Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;
Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;
Formular 4.3.10 Fisa de identificare fiscala..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4.2.1 Informatii generale;Copie certificata conform cu originalul a bilantului contabil intocmit pentru exercitiile financiare aferente anilor2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente;Formular 4.2.3Informatii privindcifra de afaceri: media cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca inanii: 2007, 2008, 2009 valoarea de: 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularului 4.3.1Lista personalului responsabil/?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului. Expertii: 1 ? Director de proiect, 2 - Analist de Sisteme, 3 ? Responsabil de dezvoltare SCADA(cu Certificare pentru dezvoltare de sisteme de control, din partea unui fabricant de echipamente pentru SCADA), 4 ? Responsabil calitate, vor fi absolventi de invatamant superior, de lunga durata indomeniul aplicabil obiectului contractului cu o experienta de minim 3 ani in domeniu si participare in cel putin 1 proiect deimplementare sisteme SCADA;Formularul 4.3.1.aCV-urile personalului ?cheie?.
Formularul nr. 4.3.2 Informatii privind utilajele si echipamentele; Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice , utilajele, echipamentul tehnic, declarate nu sunt angajate pe perioada de derulare a contractului la alte contracte.Formular 4.3.4 Experienta similara privind lista principalelor contractein ultimii 3 ani, incepand cu 1 ianuarie 2008 si pana la data de 31 decembrie 2010 dovedita prin livrari efectuate la cel putin un contract ? maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 3.000.000 RON, avand ca obiecte principalele: 1.Implementarea unui Sistem de Telecontrol (SCADA) pentru managementul fluidelor; 2.Implementarea unui Sistem de Informatii pentru integrareade surse de date;3.Serviciile de furnizare, instalare, punere in functiune a echipamentelor de control sisistemelor auxiliare; 4.Dispecerat de Control cu telecontrolul a diferite Centre de Control Locale; Certificare ISO 9001/2008 sau echivalent;Certificare ISO 14001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2011 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 11:00
Locul: S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP desemnati.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1, "Extinderea si reabilitarea sistemelor se apa si apa uzata"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1, ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 08:04