Licitatie Publica - Achizitie teava din otel, laminata la cald pentru incalzire
Anunt de participare (utilitati) numarul 57541/03.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021.314.76.00, In atentia: Teodor Petre([email protected]), Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie teava din otel, laminata la cald pentru incalzire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti-sector 6, Depozit Central RADET(Bdul Timisoara nr.78)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 332, 982RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de solicitarile compartimentelor operationale din RADET Bucuresti
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul acordului-cadru consta in stabilirea conditiilor esentiale(tehnice, financiare si juridice) pe baza carora vor fi atribuite ulterioarele contracte subsecvente(livrare tevi din otel, laminate la cald conform SR EN 10216-1:2004 din OLT 35, conform cantitatilor stipulate in documentatia de atribuire)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863121-3 - Conducte de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima si maxima ce fundamenteaza acordul-cadru si unul din contractele subsecvente ce poate fi atribuit, este precizata in documentatia de atribuire atasata in fisier electronic prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 332, 982RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 10.000lei/2.703euro.Garantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent ce va fi atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a acordului-cadru(si a contractelor subsecvente) va fi asigurata de la bugetul propriu RADET Bucuresti(esalonare 2008-2009)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44/OUG34-2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime(eliminatorii): declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181/OUG34/2006(cu modificarile aduse prin OUG94/2007), certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala(pentru operatorii economici din Romania)/documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(pentru operatorii economici straini)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime(eliminatorii): prezentarea ultimului bilant contabil incheiat, fisa de informatii generale, plafonul pentru cifra medie anuala de afaceri(ultimii 3 ani): 300.000lei/81.081euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime(eliminatorii): prezentarea autorizarii de la producator, prezentarea cel putin a unui contract cu obiect similar cu valoare egala sau mai mare de :60.000lei/16.216euro, prezentarea liste de livrari din ultimii 3 ani, certificat ISO 9001 si ISO 14001(sau alte documente edificatoare), declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, declaratie privind dotarea tehnica de care dispune pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DOSAR AP 240/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2008 09:30
Locul: SAP RADET, str.Maximilian Popper nr.30, sector 3 Bucuresti(bloc F6/Tronson II)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, expertii cooptati, etc
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
RADET Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.+4021.326.26.53, Email: [email protected], Fax: +4021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.+4021.326.26.53, Email: [email protected], Fax: +4021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 09:27