Licitatie Publica - Achizitie teava PEHD 100 SDR11-pentru retele de distributie gaze ale SC GAZ SUD SA
Anunt de intentie (utilitati) numarul 19399/12.02.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
S.C. GAZ SUD S.A.
Adresa postala: Sat Ghermanesti , Aleea Islaz(Casa de Cultura ) , etaj 1 , jud. Ilfov, Localitatea: Ghermanesti, Cod postal: 077170, Romania, Punct(e) de contact: Petre Teodor, Tel. 0757095425, Email: [email protected], Fax: 0212311026, Adresa internet (URL): www.gazsud.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Achizitie teava PEHD 100 SDR11-pentru retele de distributie gaze ale SC GAZ SUD SA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul achizitiei consta in incheierea unui acord-cadru cu durata 12 luni calendaristice, in vederea realizarii proiectelor de executie retele distributie gaze pe zonele unde SC GAZ SUD SA detine concesiuni.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44161110-0 - Retele de distributie a gazului (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 600, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face esalonat, corespunzator transelor de livrare aferente contractelor subsecvente.Sursa de finantare: buget propriu al SC GAZ SUD SA.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Coordonarea livrarilor de tevi PEHD se va face in functie de graficul general de implementare a proiectului
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DAP3/2011
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 600, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 08:40