Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie teava pentru gaze din PE100, SDR 11 conform IS4437


Anunt de participare (utilitati) numarul 85974/08.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. GAZ SUD S.A.
Adresa postala: Sat Ghermanesti , Aleea Islaz(Casa de Cultura ) , etaj 1 , jud. Ilfov, Localitatea: Ghermanesti, Cod postal: 077170, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.021.231.10.21, In atentia: Teodor Petre, Email: [email protected], Fax: 0212311026, Adresa internet (URL): www.gazsud.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie teava pentru gaze din PE100, SDR 11 conform IS4437
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Jud.ILFOV(sediile formatiunilor de lucru apartinand SC GAZ SUD SA)
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 700, 517.74RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de solicitarile efective ale formatiunilor operative ale SC GAZ SUD SA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia se va finaliza prin incheierea unui acord cadru ce va stabili conditiile tehnice, financiare si juridice de atribuire a contractelor subsecvente de livrare tevi de gaze din PE 100, SDR 11(ISO4437), necesare pentru executia lucrarilor de retele distributie gaze naturale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44161110-0 - Retele de distributie a gazului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ce fundamenteaza acordul-cadru si cel mai mare contract subsecvent ce poate fi atribuit sunt prezentate in documentatia de atribuire-Sectiunea Formulare
Valoarea estimata fara TVA: 700, 517.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 10.000lei/2345euro.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare este asigurata din bugetul SC GAZ SUD SA(esalonare 2009-2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederi art.44 si 45 din OUG34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alt document care atesta o forma de inregistrare din tara in care ofertantul este rezident, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: prezentarea bilantului contabil inregistrat la autoritatile competente(30.06.2009), realizarea unei cifre de afaceri(media ultimilor 3 ani): 600.000lei/140.706euro, prezentarea fisei cu informatii generale(model sectiunea formulare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: prezentarea autorizatiei de livrare de la producator, realizarea unui contract similar in valoare egala sau mai mare de :20.000euro/85.284lei, recomandari de la beneficiari, prezentarea listei principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, certificate tip ISO9001 si 14001(pentru producator) sau alte documente echivalente, prezentarea dovezii ca producatorul materiei primie pentru teava este inscris in lista productaorilor acceptati de Institutul de Agrementare pentru materiale folosite la fabricarea tevilor sub presiune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o singura runda(de o zi) si se va derula conform prevederilor HG1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Dosar AP 25/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2009 10:30
Locul: Sediul central SC GAZ SUD SA-str.Johann Strauss nr.4 A, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, expertii cooptati, etc
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021.3195180, Email: [email protected], Fax: +4021.3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GAZ SUD SA-Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Johann Strauss nr.4A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020312, Romania, Tel.+4021.231.10.21, Email: [email protected], Fax: +4021.231.10.26, Adresa internet (URL): www.gazsud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer