Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 59693/25.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA MARTINESCU, Tel.021.316.80.19, Email: [email protected], Fax: 021.316.80.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
Altele: conservare si inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrare franco-depozit beneficiar, SC CONVERSMIN SA, str. Mendeelev nr. 36-38, et. 2, cam. 34-35, sect. 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze urmatoarele produse de tehnica de calcul:
LOT I: COMPUTERE PERSONALE Cod CPV 30213000-51 Computere personale de tip laptopbuc. 10
2 Computere personale, echipate completbuc. 6
3 Monitor LCDbuc. 1
4 Personal Digital Assistant, PDAbuc. 5
TOTAL PRODUSE LOT Ibuc. 22
LOT II: IMPRIMANTECod CPV 30233234-05 Imprimante A3grafice colorbuc. 2
6 Imprimante A4grafice colorbuc. 5
7 Imprimante laser A4buc. 5
TOTAL PRODUSE LOT II12
LOT III: FOTOCOPIATOARE COLOR Cod CPV 30121110-78 Copiator profesional A3buc. 1
TOTAL PRODUSE LOT III1
LOT IV: SCANERE INFORMATICE A0 Cod CPV 30216110-09 Scanere informatice A0buc. 3
TOTAL PRODUSE LOT IV3
LOT V: SOFTWARE Cod CPV 30240000-310 Software licenta AUTOCAD de proiectare asistata de calculatorbuc. 1
11 Software baze de date TOPO Romania, scara 1:25000buc. 1
12 Software GEO-SLOPEbuc. 2
TOTAL PRODUSE LOT V4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30233234-0-Imprimante grafice color (Rev.1)
30248200-1-Licente de software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I. Computere Cod CPV 30231100-81.Computere personale de tip laptop = 10 buc Cod CPV 30213200-72.Computere personale, echipate complet = 6 buc, Cod CPV 30213000-5
3. Monitor LCD= 1 buc Cod CPV 30231230-8
4. Personal Digital Assistant, PDA = 5 buc, Cod CPV 30213100-6Lot II . Imprimante:
A3grafice color= 2 bucA4grafice color= 5 buclaser= 5 bucLot III. Copiator profesional A3 = 1 bucLot IV. Scannere informatice A0=3 buc, Lot V. Licente de software Software licenta AUTOCAD de proiectare asistata de calculator = 1buc, Software baze de date TOPO Romania, scara 1:25000 =1 buc, Software GEO-SLOPE =2 buc,
Valoarea estimata fara TVA: 365, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT I: 1.700 lei;LOT II: 900 lei;LOT III: 350 lei;LOT IV: 1.300 lei;LOT V: 1.100 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatedeclaratii privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, bilant contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de conformitate/autorizare emisa de producator prin care furnizorul este abilitat sa livreze produsele solicitate in caietul de sarcini, certificat ISO 9001-2000/2001 sau echivalente,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria SC CONVERSMIN SA sau virament, in contul nr.RO87BRDE410SV26085254100 deschis la BRD Agentia Piata Romana Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios administrativ
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , Nr.6 , Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CONVERSMIN SA , Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.36-38, etaj 5, cam.63, sector 1 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/3114298, Fax: 021/3118399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer