Licitatie Publica - Achizitie tehnica de calcul pentru DIRECTIA VENITURI Arad
Anunt de participare numarul 120716/05.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia: Livia Hantig, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad, Directia Venituri, Serviciul E-Taxe
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 97, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Venituri, Serviciul E-Taxe, Tel. 0257/283312, int.117, In atentia: Livia Hantig, Fax: +40257/281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad, Directia Venituri, Serviciul E-Taxe
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 97, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Venituri, Serviciul E-Taxe, Tel. 0257/283312, int.117, In atentia: Livia Hantig, Fax: +40257/281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad, Directia Venituri, Serviciul E-Taxe
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 97, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Venituri, Camera 11- Secretariat, Tel. 0257/283312, int.117, In atentia: Livia Hantig, Fax: +40257/281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tehnica de calcul pentru DIRECTIA VENITURI Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tehnica de calcul pentru DIRECTIA VENITURI Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
30233180-6-Dispozitive de stocare cu memorie flash (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie tehnica de calcul pentru DIRECTIA VENITURI AradValoarea estimata: 163.225, 81 lei fara TVA, echivalentul a 40.045, 59 euro fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 163, 225.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie in suma de 2.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - formularul 1;
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura formularul: 2;
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: formularul: 3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local si bugetul de stat - original sau copie legalizata;
2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie;
3.Fisa de informatii generale - formularul 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia de a indica in cadrul ofertei tehnice faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii conformLegii privind securitatea si sanatatea in munca nr.319/2006, HG nr.1091/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru locul de munca, O.G. nr.195/2005 privind protectia mediului modificata si completata, si a Legii nr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor.
?Fisa de informatii generale?Ofertantii vor completa si depune declaratia privind participarea cu oferta independenta?Ofertantii vor completa si depune formularul 9 cu subcontractantii si specializarea acestora?daca este cazul
?Ofertantii vor specifica persoana/persoanele care raspund de indeplinirea contractului si persoana/persoanele care vor instala si configura echipamentele la sediul beneficiaruluisi vor raspunde la solicitarile beneficiarului in perioada de garantie.?Datorita faptului ca echipamentele vor deservi activitatea cu publicul, interventiile la sesizarea din partea beneficiarului a unor defecte, trebuie facuta in maxim 30 de minute?Ofertantii vor face dovada existentei a cel putin 2 specialisti autorizati pentru service de catre producatorul PC-urilor.
?Ofertantii vor completa si depune declaratia privind participarea cu oferta independenta, ?Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management pentru asigurarea calitatii, certificat conform ISO 9001/2008 decatre un organism acreditat. Se va prezenta certificatul in copie simpla;
?Autorizare de livrare pentru toate produsele ofertate, in original, de la producator sau de la reprezentantul autorizat al producatorului;?Pentru efectuarea garantiei PC-urilor conform cerintelor din caietul de sarcini, ofertantii vor prezeta o Autorizatie de efectuare a sevice-ului in perioada de garantie, in original, emisa exclusiv de catre producatorul echipamentelor.?Producatorul PC isi va asuma in scris printr-o declaratie pe proprie raspundere efectuarea garantiei conform cerintelor din caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru produse se cere prezentarea fiselor tehnice din care sa rezulte clar caracteristicile tehnice ale produselor ofertate, conform caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
49
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 13:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, Directia Venituri, B-dul. Revolutiei nr. 97, camera 11 - Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.3 SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 234, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 12:18