Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE TEHNICA DE CALCUL SI ECHIPAMENTE


Anunt de participare numarul 48716/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, int. 303, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI, SERVICIUL ADMINISTRARE RETEA
Adresa postala: B-dul REPUBLICII, NR. 2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: d-na Iarca Eugenia, Tel.0244/516699, int. 383
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGISTRATURA PRIMARIEI MUNICIPIULUI PLOIESTI, intrarea D, cam 67
Adresa postala: B-dul REPUBLICII, nr. 2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE TEHNICA DE CALCUL SI ECHIPAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TEHNICA DE CALCUL SI ECHIPAMENTE: sisteme de calcul, server-rack montabil, server dublu procesor-rack montabil, laptopuri, sistem de operare Microsoft Windows Server 2003 R2 Standard x64 Edition, server posta electronica Microsoft Exchange 2007 Enterprise Edition, licente de acces pentru serverul de posta electronica Microsoft Exchange 2007 Enterprise Edition CAL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30248200-1-Licente de software (Rev.1)
30261000-6-Servere de retea (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15 + 40 buc. sisteme de calcul, 2 buc. server-rack montabil, 1 buc. server dublu procesor-rack montabil, 4 buc. laptopuri, 3 buc. sistem de operare Microsoft Windows Server 2003 R2 Standard x64 Edition, 1 buc. server posta electronica Microsoft Exchange 2007 Enterprise Edition, 350 buc. licente de acces pentru serverul de posta electronica Microsoft Exchange 2007 Enterprise Edition CAL.
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.000 lei (lot 1); 800 lei (lot 2);700 lei (lot 3); 300 lei (lot 4); 1.700 lei (lot 5).Garantia de buna executie: 8% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul ofertelor comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantului contabil la data de 30.06.2007 sau 31.12.2007; Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: -500.000 lei pentru LOTUL 1;
-100.000 lei pentru LOTUL 2;
-100.000 lei pentru LOTUL 3;
-250.000 lei pentru LOTUL 5.In cazul ofertelor comune, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani insotita de recomandari/documente constatatoare din partea altor beneficiari; Informatii privind asociatii/ subcontractantii. In cazul ofertelor comune, oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii trei ani a 3 contracte de furnizare de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim: -100.000 lei pentru LOTUL 1;
-20.000 lei pentru LOTUL 2;
-17.000 lei pentru LOTUL 3;
-40.000 lei pentru LOTUL 5.In cazul ofertelor comune, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, etaj III, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Reprezentantii operatorilor economici care participa la sedinta de deschidere vor avea imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: Str. Emile Zola, NR. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI, SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-dul. REPUBLICII, nr. 2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100008, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer