Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie tehnica de calcul, software si birotica


Anunt de participare (utilitati) numarul 64304/19.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: STR.IC BRATIANU, NR.24A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: Departament Contracte Achizitii, Tel.0248 625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie tehnica de calcul, software si birotica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Departament IT , Str.Tudor Vladimirescu, Bl.U2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tehnica de calcul, software si birotica conform cantitatilor si caracteristicilor cerute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie tehnica de calcul, software si birotica conform cantitatilor si caracteristicilor cerute in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 65, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea pentru prevederile art.180/ OUG 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute la art.181 / OUG 34/2006 modificata si completata;
-Certificat de inmatriculare emis de Camera de Comert si Industrie;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, in termen sau copie legalizata;
-Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat inclusiv cele locale precum si cele privind asigurarile sociale de stat (certificate tip eliberate de autoritatile competente, original, in termen sau copii legalizate;
-Pentru persoane fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare sau apartenenta profesionala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Scrisoare de bonitate ;
- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa fie producatorul echpamentelor sau sa aiba autorizatia producatorului privind comercializarea si oferirea de suport tehnic pentru acestea;
- Echipamentele trebuie sa indeplineasca standardele romanesti in vigoare cu privire la normele de electrosecuritate si electrocompatibilitate(EN 60950-1:2002 si respectiv EN 55 022 clasa A, EN 55024).- Ofertantii trebuie sa faca dovada ca produsele provin de la producatori al caror sistem de asigurare al calitatii este certificat conform standardelor ISO 9001 SI ISO 14001 sau echivalent.- Completare formular privind experienta similara;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria societatii din Str IC Bratianu nr 42 sau cu OP in contul RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322 deschis la Raiffeisen Bank suc. Pitesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 11:00
Locul: Str.IC Bratianu nr 42, Departament Contracte Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Victoriei nr 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248 219375, Fax: 0248 219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavrapoleus nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Str.IC Bratianu nr. 42, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel.0248 222445, Email: [email protected], Fax: 0248 223337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2008 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer