Licitatie Publica - Achizitie tevi si coturi preizolate,izolari locale
Anunt de participare (utilitati) numarul 47633/26.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. PIATRA CRAIULUI NR 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: MUGUREL DUMITRESCU, Tel.0256302667, In atentia: Eleonora Ticula, Email: [email protected], Fax: 0256490241
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie tevi si coturi preizolate, izolari locale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza de productie, Str. Copernic nr. 16
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 900, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tevi si coturi preizolate, izolari locale utilizate in cadrul lucrarilor de reabilitari si modernizari programate, reparatii sau inlocuiri neplanificate ale retelelor termice secundare ale SC COLTERM SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863120-6 - Conducte de incalzire la distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini nr. 548A/24 03 2008 si ANEXA 1 la caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5 % prin retineri succesive, garantiade participare 80000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, buget local si buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de op. ec. declarati castigatori pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, decl. privind neicadrarea la art. 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat la data de 28 02 2008, certificat constatator emis de oficiul registrului si comertului pers fiz/jurid. romane, autorizatie de functionare, documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional pers. fiz/jurid straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31 12 2008.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fiede cel putin 2000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, decl. priv. dot. specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mij. fixe, decl. care contine inf. priv. numarul mediu in ultimele 12 luni ale pers. angajat, lista cu sudorii aut. ISCIR, ,cert. sist. calit., al mediului si al sanat. si sec. ocupationale, ISO 9001/2001, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2004, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. pe hartie se ridica de la Biroul Achizitii in max 4 zile de la solicitarea prin fax.Se achita de catre op ec. sau firma de curierat.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 10:00
Locul: SC COLTERM SA Distributie, Str. Piatra Craiului nr. 3, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel sectia contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA DISTRIBUTIE
Adresa postala: Str. Piatra Craiului nr. 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256/302667, Fax: 0256/490241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 09:52