Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie tichete de masa


Anunt de participare numarul 3511/27.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL ORASENESC HOREZU
Adresa postala: STRADA A.I.CUZANR.4, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Punct(e) de contact: MARCELA DRAGULESCU, Tel.0250860620, Email: [email protected], Fax: 0250860231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica (spital)
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tichete de masa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul unitatii: Str.A.I.Cuza nr.4, Oras Horezu, Jud.Valcea, Cod 245800
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in achizitionarea tichetelor de masa acordate in baza Legii nr.142/1998 personalului salariat ala spitalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22867000-5 - Tichete de masa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In baza contractului de achizitie ce urmeaza a se incheia pentru perioada 01.03.-31.12.2007 vor fi achizitionate un numar de 40800 tichete de masa.
Valoarea estimata fara TVA: 316, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului se va constitui intr-un procent de 2% din valoarea totala a contractului ce urmeaza a fi incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata de CAS Valcea (conform BVC), plata urmand a se eefectua prin OP in aceeasi zi cu livrarea tichetelor de masa de catre furnizorul contractant.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In cazul cand oferta comuna este castigatoare se solicita ca asocierea sa fie legalizata formal (masura suplimentara de garantie ca obligatiile contractuale vor fi executate corespunzator)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte documentele care dovedesc inregistrarea ca persoana juridica:
CUI si Nr.Reg.Comert.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant sau extrase de bilant vizat si inregistrat de organele competente;
-Declaratii bancare sau dovezi privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului;
-Alte documente care reflecta imaginea economic0-financiara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie din care sa reiese ca detin resursele necesare pentru tipararirea si livrarea tichetelor;
-Lista cu principalele livrari de tichete in ultimii 2 ani, precum si beneficiarii acestora;
-lista cu magazinele din orasul Horezu si zona limitrofa cu care ofertatntii au incheiat contracte de preluare a tichetelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Str.Izvor 2-4, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050122, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti (Sectia de Contencios administrativ si fiscal)
Adresa postala: Pitesti, jud.Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110438, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de luarea la cunostiinta de actul contestat la CNSC.In termen de 10 zile de la comunicarea Deciziei emisa de CNSC, la Curtea de Apel Pitesti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment contencios-Spitalul Orasenesc Horezu
Adresa postala: str.A.I.Cuza nr.4, jud.Valcea, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer