Licitatie Publica - ACHIZITIE TIFON MEDICAL
Anunt de participare numarul 100176/14.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Dobrescu Mariana, Tel. 0239/693868, In atentia: Dobrescu Mariana, Email: [email protected], Fax: 0239/693868, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE TIFON MEDICAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOSEAUA BUZAULUI NR. 2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 641.26 si 163, 695.11RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTESE VOR INCHEIA PE O DURATA DE AN BUGETARSI/SAU IN LIMITA BUGETULUI ALOCAT PENTRU ACEST SCOP
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TIFON MEDICAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA PE O DURATA DE AN BUGETAR SI/SAU IN LIMITA FONDURILOR ALOCATE PENTRU ACEST SCOP
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 641.26 si 163, 695.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIR DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA JUDETEANA DE ASIGURARI DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular A , deeligibilitate ?cadrarea ?situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPrezentare formular B (ne?adrarea la art. 181 / OUG34/2006);Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
Certificat constatator
Certificat de ?egistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, pentru activitatea din ultimii trei ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care acesta , in caz de adjudecare a ofertei sale, indeplineste toate conditiile sa asigure intreaga cantitate din produsele licitate si castigate, pe toata perioada de derulare a contractului ;
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv anexasau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitateasi calitateaprodusului cu una din directivele europene in domeniu, valabil la data deschiderii ofertei, in copie conform cu originalul semnata si stampilata;
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii– in copie conform cu originalul semnata si stampilatafisa tehnicapentru fiecare produs oferitO experienta similara- un contract in xerocopie de o valoare mai mare sau cel mult egala cu :57000 lei
(valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit )eliminatoriu- mostre - Se vorprezenta douamostre identice pentru fiecare produs ofertat(una pentru verificari si una care va ramane ca martor la beneficiar , pentru a verifica calitatea produsului pe toata perioada derularii contractului).Aceste mostre trebuie sa ajunga la unitatea contractanta pana la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 12:00
Locul: SLITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOSEAUA BUZAULUI NR. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE AUTORIZATE SA ASISTE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. SEVASTOPOL NR. 6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIABRAILA
Adresa postala: CALEA CALARASILOR NR. 47, ,Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810200, Romania, Tel. 0239613975, Fax: 0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: SOSEAUA BUZAULUI NR. 2, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810325, Romania, Tel. 0239/693868, Email: [email protected], Fax: 0239693868
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 13:40