Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie tonere si cartuse laser


Anunt de participare numarul 100317/17.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tonere si cartuse laser
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Craiova - str. A.I.Cuza nr.7 - magazie
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tonere si cartuse laser:
- lot I Achizitie cartuse laser;
- lot II Achizitie tonere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini:
?functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie ?anul 2011, autoritatea contractantapoate suplimenta cantitatileastfel: -cartuse laser cu 30%;
-tonere cu 50%.
Valoarea estimata fara TVA: 348, 058RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conf preved legale, AC poate opta pt prel. durata contr pt Lot I cu 4 luni, iar pt Lot II cu 3 luni.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: -lot I = 3200 lei, lot II = 27lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 180 si 181: completare Anexa nr.10. AC poate solicita inainte de adoptarea deciziei de atribuire ca ofertantii sa prezinte certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 12C.
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, emis cu celmult30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor (pentru persoane juridice/fiziceromane),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil in copie, vizat si inregistrat de Administratia Finantelor Publice;
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani, completare Anexa nr. 11.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri anuale pe ultimii 3 ani sa fie egal sau mai mare cu: - pentru Lot I: 640.000 lei, resp. 153.289, 74 Euro;
- pentru Lot II: 54.000 lei, resp. 12.933, 82 Euro, (1Euro = 4, 1751 lei la data de 12.05.2010);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani: completare Anexa nr. 12.
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, completare Anexa nr. 14, insotita de CV-urile personalului de conducere si a celui responsabil pentru indeplinirea contractului;
- Informatii privind subcontractantii, completarea Anexa nr. 18, cu subcontractantii si specializarea acestora;
- Ofertantul va prezentaautorizatie de comercializare de la producatorul consumabilelor sau de la reprezentantul roman autorizat al producatorului, in cazul in care producatorul nu are reprezentanta in Romania – se va completa Formularul nr. 4;
- Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitate produselor ofertate, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
- Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii: documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant si producator;
- Informatiiprivind masurile de protectia a mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ?heierii sifinalizarii in ultimii trei ani a unui contract defurnizare de produse similare cu cel ofertate. Cerinta minima impusa: - pentru Lot I: 300.000 lei, resp. 71.854, 56 Euro, - pentru Lot II: 27.000 lei, resp. 6.466, 91 Euro, (1Euro = 4, 1751 lei la data de 12.05.2010);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2010 18:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Mod de transmitere a ofertei: numai in format electronic in SEAP si numai pana la data limita de depunere a ofertelor prevazuta in anuntul de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419851, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova-Directia Juridica , Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala:  str.A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2010 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer