Licitatie Publica - Achizitie tractor agricol si utilaje conexe
Anunt de participare numarul 135310/05.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Iasi
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Iasi
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Iasi
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tractor agricol si utilaje conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pepiniera silvica Galata, Loc. Miroslava, Jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tractor agricol si utilaje conexe: freza, prasitoare, plug
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tractor agricol 1 buc
Freza 1 buc
Prasitoare 1 buc
Plug 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 91, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1500 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor;Garantia de participare poate fi constituita prin: - Scrisoare de garantie bancara (in original - Formularul nr. 11) constituita in favoarea autoritatii contractante, emisa de catre o societate bancara sau de asigurari.- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul Directiei Silvice Iasi RO36 BRDE 240S V511 7450 2400 deschis la BRD GSG Iasi, Cod fiscal RO 1590120;
- Depunere numerar la casieria unitatii.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Sunt aplicabile prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006; suma pe care o va retine (din garantia de participare) autoritatea contractanta operatorului economic caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC este de 915 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri APIA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 1;
2. Declaratie privind eligibilitatea - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 2;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 3;
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 4;
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 5; Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
ing. V. Clain; ing. D. Lebada; ec. S. Frasina; ing. C. Tirgovatu; ing. G. Ciornea;
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 6;
7. Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului - Mod. indeplinire: Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in forma "copie lizibila - conform cu originalul" atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatului in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Iasi, Str. Ghe. Asachi nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte admisibile au preturi egale si sunt clasate pe primul loc, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi, ca la o data si ora ce va fi stabilita ulterior, o nooua propunere de pret (in plic inchis), in care pretul nu poate fi mai mare decat celinitial. Va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Iasi - comp. juridic
Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232244680, Email: [email protected], Fax: +40 0232244631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2012 08:43