Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE TRUSE PENTRU PERFUZIE, TRUSE PENTRU PERFUZIE CITOSTATICE, TUB PRELUNGITOR PENTRU POMPE AUTOMATE,TRUSA ORIGINALA PENTRU POMPE DE TIP INFUSOMAT, Trusa originala pentru pompe de tip Infusomat Space Line, ROBINETI CU 3 CAI


Anunt de participare numarul 134865/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel. +40 254214616, Email: [email protected], Fax: +40 254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE TRUSE PENTRU PERFUZIE, TRUSE PENTRU PERFUZIE CITOSTATICE, TUB PRELUNGITOR PENTRU POMPE AUTOMATE, TRUSA ORIGINALA PENTRU POMPE DE TIP INFUSOMAT, Trusa originala pentru pompe de tip Infusomat Space Line, ROBINETI CU 3 CAI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE MATERIALE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 572, 061.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecare lot in parte se vor incheia contracte subsecvente astfel: APRILIE - decembrie 2012 si ianuarie - APRILIE 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TRUSE PENTRU PERFUZIE, TRUSE PENTRU PERFUZIE CITOSTATICE, TUB PRELUNGITOR PENTRU POMPE AUTOMATE, TRUSA ORIGINALA PENTRU POMPE DE TIP INFUSOMAT, Trusa originala pentru pompe de tip Infusomat Space Line, ROBINETI CU 3 CAI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.TRUSA PENTRU PERFUZIE GRAVITATIONALA SI SUB PRESIUNE PENTRU SPITAL: cantitate minima 10000buc, cantitate maxima 120000buc;
2.TRUSA PENTRU PERFUZIE CITOSTATICE GRAVITATIONALA SI SUB PRESIUNE FARA PVCP ENTRU SPITAL: cantitate minima 1100buc, cantitate maxima 13200buc;
3. TUB PRELUNGITOR DIN PE PENTRU POMPELE DE SERINGI PENTRU SPITAL: cantitate minima 700buc, cantitate maxima 8400buc;4.TRUSA ORIGINALA PENTRU POMPE DE TIP INFUSOMAT PENTRU SPITAL: cantitate minima 85buc, cantitate maxima 1020buc;
5.TRUSA ORIGINALA PENTRU POMPE DE TIP INFUSOMAT SPACE LINE STANDARD PENTRU SPITAL: cantitate minima 80buc, cantitate maxima 960buc;
6.ROBINET CU TREI CAI PENTRU SPITAL: cantitate minima 350buc, cantitate maxima 4200buc;
7.TRUSA PENTRU PERFUZIE GRAVITATIONALA SI SUB PRESIUNE PENTRU UPU SMURD: cantitate minima 1500buc, cantitate maxima 18000buc;
8.TUB PRELUNGITOR DIN PE PENTRU POMPELE DE SERINGI PENTRU UPU SMURD: cantitate minima 100buc, cantitate maxima 1200buc;
9.ROBINET CU TREI CAI PENTRU UPU SMURD: cantitate minima 50buc, cantitate maxima 600buc;
10. Trusa pentru perfuzie gravitationala si sub presiune PENTRU HEMODIALIZA: cantitate minima 700buc, cantitate maxima 8400buc;
11. ROBINET CU TREI CAI PENTRU HEMODIALIZA: cantitate maxima 50buc;
LOTUL 1 : VAL.EST. MIN.26200LEI, Val.est.max.314400 lei fara TVA;
LOTUL 2: VAL.EST. MIN.6358LEI, Val.est.max.76296 lei fara TVA;
LOTUL 3 : VAL.EST. MIN.4410LEI, Val.est.max.52920 lei fara TVA;
LOTUL 4 : VAL.EST. MIN.1539.35LEI, Val.est.max.18472.20 lei fara TVA;
LOTUL 5 : VAL.EST. MIN.1448.80LEI, Val.est.max.17385.60 lei fara TVA;
LOTUL 6 : VAL.EST. MIN.1144.500LEI, Val.est.max.13734 lei fara TVA;
LOTUL 7 : VAL.EST. MIN.3930LEI, Val.est.max.47160 lei fara TVA;
LOTUL 8 : VAL.EST. MIN.630LEI, Val.est.max.7560 lei fara TVA;
LOTUL 9 : VAL.EST. MIN.163.50LEI, Val.est.max.1962 lei fara TVA;
LOTUL 10 : VAL.EST. MIN.1834LEI, Val.est.max.22008 lei fara TVA;
LOTUL 11 : Val.est.max.163.50 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 572, 061.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare( art. 278/1 din OUG 34/2006 ), exprimat in lei fara TVA este: lot 1- 3144 LEI, LOT 2-762.96 LEI, LOT 3-529.20 LEI, LOT 4-184.72 LEI, LOT 5-173.85LEI, LOT 6-137.34LEI, LOT 7-471.60LEI, LOT 8-75.60LEI, LOT 9-19.62 LEI, LOT 10-220.08 LEI, LOT 11- 1.64 LEI.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva, judetul Hunedoara - la registratura, cel tarziu la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Documente edificatoare: prezentare formular A(stampilat, semnat).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG 34/2006.Documente edificatoare: prezentare formular B (stampilat, semnat)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: -Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010).Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Silviu George Didilescu ?manager, Director medical ? Ioan Demeter, Dir.Fin-Cont.-Vetuta Stanescu, Director de ingrijiri ? Corina Militaru, Cons. Jur. Bartan Iulia, Sef birou achiz. ? Ec.Negrea Liliana ; Formularul C va fi solicitat si tertului sustinator, conform art.13, art.19 si art. 20 din Legea 279/2011. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul valabila la data depunerii ofertei)a) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidareOfertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solictate in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari
Un document constatator sau recomandare, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a contractului privind produsul.
Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art.188, alin.1 , lit.d din OUG34/2006.
Autorizatie sau aviz de functionare eliberat de M.S.
Se solicita obligatoriu cate 2 mostre din fiecare LOT, din care una ramane proba martor, in vederea confruntarii cand se vor face livrarile. Mostrele se solicita pentru demonstrarea capacitatii tehnice a operatorului economic de a furniza astfel de produse. Mostrele vor respecta obligatoriu marcajul de conformitate CE, asa cum se precizeaza in prevederile H.G. 54/2009 ? privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.Ofertele care nu contin cele doua mostre solcicitate pentru fiecare lot ofertat vor fi respinse ca fiind inacceptabile. Mostrele ( in ambalajul original ) se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul SEAP, la sediul autoritatii contractante - registratura, cu procesul verbal de predare primire inregistrat.
Cetificarea sistemului calitatii.Ofertantul va prezenta, in copie, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 pentru indeplinirea acestui contract (Sau echivalent) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Daca un grup de operatori economici depune oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3434/02.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 11:00
Locul: SALA DE SEDINTE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL IN CARE PRETURILE OFERTATE SUNT EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA OFERTANTILOR CARE AU OFERTAT PRETUL CEL MAI SCAZUT O NOUA PROPUNERE FINANCIARA IN PLIC INCHIS, CAZ IN CARE CONTRACTUL VA FI ATRIBUIT OFERTANTULUI A CARUI NOUA PROPUNERE FINANCIARA ARE PRETUL CEL MAI SCAZUT. DACA SI DUPA REOFERTARE SE MENTINE EGALITATEA PRETULUI, ATUNCI VA FI DECLARAT CASTIGATOR OFERTANTUL CARE, IN OFERTA TEHNICA PROPUNE TERMENUL DE LIVRARE CEL MAI SCURT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art. 256.1 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel. +40 254228711, Fax: +40 254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer