Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Turn control mobil


Anunt de participare (utilitati) numarul 146285/04.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Cojoc, Tel. +40 212083528, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie Turn control mobil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSNA Bucuresti - Str. Zborului, Oras Otopeni, cod postal 075100, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Turn control mobil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34962000-8 - Echipament de control al traficului aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 499, 621EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma totala de 5000 euro sau echivalent in lei. La calculul echivalentei se va folosi cursul de schimb comunicat de BNR valabil la data publicarii in anuntul de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 6) sau prin virament bancar in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTC deschis in LEI la BCR, sucursala WTC.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.In cazul in care ofertantul contesta rezultatul procedurii de achizitie iar CNSC respinge cererea (conform prevederilor art. 278¹ din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) se va retine din cuantumul garantiei de participare o suma conform prevederilor art. 278¹ litera b) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv suma de 6027 LEI.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere conform art. 33, alin. 3, litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, fara TVA.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 7) sau de o societate de asigurari.? Conditii de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 15 zile de la data semnarii contractului.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2 (Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 3. Persoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt: Directorul General - Aleodor Marian FRANCU, Director Economic Silvia POPEANGA, Presedinte al Comisiei de evaluare - Stefan NITA, Membrii comisiei: Adriana NITA, Adrian COJOC, Victor RAUSSE, Decebal SBARLEA, Paul BARBUTA, Jean IVAN, Mihai NEGROIU, Adriana FRANCU, Andrei SURUGIU, Irina PINTILIE, Membru secretar Gabriela MEHES/ Magdalena DINU
Certificat de atestare fiscala de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.
Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular 4. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Se va prezenta copia certificatului emis de ONRC semnata si parafata de catre ofertant purtand mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice- informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea acestor informatii la data solicitata, conform art.11 alin.4 din HG925/2006 operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere privind aceste informatii.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional continand date reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate fiscale nu permite conformarea situatiei datoriilor la data solicitata operatori economici pot depune o declaratie pe propria raspundere.Ofertantului castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul ONRC in original/ copie legalizata pentru conformitatea datelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ? se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani - completare Formular 5. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de minimum 4.000.000 lei.
(Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: 2010 ? 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei si 2012 - 4, 4560 lei)
Modalitatea de indeplinire
Completare formular 5 (Informatii generale)Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de minimum 4.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari
Lista principalelor livrari de produse similare (livrarea, instalarea si punerea in functiune a unui TWR mobil care este in exploatare opera?ionala) efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare sau beneficiari.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular 10.
Ofertantul va prezenta copii dupa informatiile relevante ale cel putin unui contract, care sa confirme livrarea si instalarea de produse similare.
Modalitatea de indeplinire
Copie clauze contract
Ofertantul va prezenta copii dupa procesul verbal de receptie finala, care sa sa confirme indeplinirea si finalizarea contractului prezentat ca experienta similara
Modalitatea de indeplinire
Copie proces verbal receptie finala
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular 11.
Standarde de asigurare a calitatii
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii: Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2013 11:00
Locul: CDZ Bucuresti - Bdul. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Deschiderea ofertelor depuse va avea loc la data din anuntul de participare, ora 11.00, la sediul RA ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti. - La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membri comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta. - Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: - Modificarea si/sau retragerea ofertei se poate face inainte de data limita de depunere a ofertei. Dupa aceasta data nu se admite modificarea ofertei. - Oferta care nu va fi insotita de garantia de participare si cea declarata intarziata va fi respinsa ca fiind inacceptabila. - Oferta este declarata intarziata daca: este depusa la alta adresa / este depusa dupa data/ora limita inscrisa la pct.V.6. Plata se va efectua conform prevederilor proiectului de contract. - Departajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, se va solicita o noua ofertare a pretului in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA ROMATSA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bdul. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083104, Fax: +40 212083564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer