Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie uleiuri si pneuri


Anunt de participare numarul 132178/20.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email: [email protected], Fax: 021 316 97 45, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, ,Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, In atentia: ing.Jinaru Adam, Fax: 0250739266, Adresa internet (URL): [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, ,Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, In atentia: ing.Jinaru Adam, Fax: 0250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, ,Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, In atentia: ing.Jinaru Adam, Fax: 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie uleiuri si pneuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul D.S.Valcea si subunitatile acesteia
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 530 si 436, 842RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie diverse tipuri de uleiuri si pneuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351000-2 - Pneuri pentru sarcina mica (Rev.2)
09211100-2-Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
09211400-5-Uleiuri pentru angrenaje (Rev.2)
09211600-7-Uleiuri pentru sisteme hidraulice si pentru alte utilizari (Rev.2)
34352100-0-Pneuri pentru camioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pneuri pentru toate utilajele din dotarea D.S.Valcea si subunitatile acesteia, uleiuri de transmisie, ungere, hidraulice, amestec pentru husqvarna si sthil, Total cantitati? CONFORMCAIETULUI DE SARCINIValoarea maxim estimata a achizitiei este de 436.842 leivaloare aferenta cantitatilor maxime si 77.530 lei valoare aferebta cantitatilor minime defalcata astfel : Pentru Lot I : valoare aferenta cantitatilor minime= 6.900 leiValoare aferenta cantitatilor maxime =22.500 lei
Pentru Lot II =valoare aferenta cantitatilor minime= 16.240 leiValoare aferenta cantitatilor maxime =51.100 lei
Pentru Lot III : valoare aferenta cantitatilor minime= 3.120 leiValoare aferenta cantitatilor maxime =22.300 lei
Pentru Lot IV : valoare aferenta cantitatilor minime= 51.270 leiValoare aferenta cantitatilor maxime =340.942 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 530 si 436, 842RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 1549 lei defalcata pe loturi astfel: LotI=138 lei , Lot II=324 lei, Lot III=62 lei, Lot IV=1025 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare formular "informatii generale", declaratie eligibilitatea, certificat de atestare fiscala de la bugetul local , certificat de atestare fiscala de la bugetul consolidat, declaratie de neincadtrare in art.181 din OUG 34/2006, declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006, certifcat constatator de la Reg.Comertului, autorizatie de functionare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil depus, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formularul " cifra de afaceri"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formularul "lista principalelor livrari", certificate de calitate care sa ateste ca produsele comercializate corespund din punct de vedere al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic. electroni.va fi org. in 2 runde cu durata de ozi .elem. proc.repetitiv de ofertare este pretul total fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 11:00
Locul: la sediul D.S.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse , au pretul total identic , in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica , autoritatea contractanta va solicita in termen de 72 ore, o noua propunere financiara , in plic inchis , oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut, Autritatea Contractanta este Regia Nationala a Padurilor -Romsilva Bucuresti care prin subunitatile sale - directiile silvice , achizitioneaza produse similare si valoarea acestora depaseste pragul valoric prevazut la art.124 , din OUG 34 /2006 , drept pentru care se va aplica procedura de atribuire , , LICITATIE DESCHISA ".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Solutionarii Contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleus, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0214104641, Fax: 0214104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. 0250735840, Fax: 0250739266, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2011 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer