Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE UN INCARCATOR FRONTAL ECHIPAT CU CUPA,LAMA,FURCA SI GRAIFER PENTRU BUSTENI


Anunt de participare numarul 147199/11.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Str.Petricani, nr.9A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA VRANCEA
Adresa postala: Str.L.Balanuta , Nr.17, Localitatea: FOCSANI, Cod postal: 620018, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii, Tel. +40 0237221300, In atentia: Olteanu Gheorghita, Email: [email protected], Fax: +40 0237227215, Adresa internet (URL): www.dsvrancea
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE UN INCARCATOR FRONTAL ECHIPAT CU CUPA, LAMA, FURCA SI GRAIFER PENTRU BUSTENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Focsani , str. L.Balanuta, nr.17
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 buc. INCARCATOR FRONTAL ECHIPAT CU CUPA, LAMA, FURCA SI GRAIFER PENTRU BUSTENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16600000-1 - Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN INCARCATOR FRONTAL ECHIPAT CU CUPA, LAMA, FURCA SI GREIFER PENTRU BUSTENI
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1600 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel ptin egala cu prioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art.86 alin1 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar , aceasta va vira contravaloarea garantiei de participare in contul Directiei Silvice Vrancea: cont: RO63RZBR0000060000179582deschis la Raiffeisen Bank Focsani, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (O.P.etc.) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit , ,Garantie de participare", impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda echivalenta se va face la cursul BNR, LEI / ALTA VALUTA din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse de finantare- fonduri proprii de investitii . Plata se face : avans 25% la livrarea utilajului iar diferenta se va plati in12 rate egale lunare, fara dobanda..
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 di OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Documente obligatorii: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.
Cerinta nr.2 - Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Documente obligatorii : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor; Certificat de taxe si impozite locale care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.4 di HG nr.925/2006.
Cerinta nr.3 - Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 . Documente obligatorii : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Persoane de decizie definite conform OUG 34/2006in cadrul Directiei Silvice Vrancea : Zamfir Lucian, Oancea Verginica, Panta Ghita , Marinescu Mihail, Mohorea Roxana, PopoviciMarian, Olteanu Gheorghita.Cerinta nr. 4- Operatorii economici participanti la procedura au obligatia sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta .Documente obligatorii: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.
Cerinta nr.5 - Autoritatea contractanta are obligatia sa se asigure ca ofertantii nu sunt in situatiile prevazute de art.46 din OUG 34/2006.Documente obligatorii : Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Informatii generale. Cerinta nr.1 - Ofertantul sa fie legal inregistrat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Documente obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a incheiat si indeplinit cel putin un contract de furnizare produse similare , in valoare de cel putin 140850 lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise si contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Documente obligatorii: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual LEI / ALTA VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr.1 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii in domeniul ce fece obiectul contractului. Documente obligatorii: Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare urmand a se elibera certificatul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va copleta formularul -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, din sectiunea formulare .Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise si contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual LEI / ALTA VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta nr.1 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatorii : Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
FONDURI PROPRII DE INVESTITII . In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA , IN CONDITIILE ORDONANTEI DE URGENTA 34/2006 DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA VRANCEA - OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Str.L.Balanuta , nr.17, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel. +40 0237221300, Email: [email protected], Fax: +40 0237227215, Adresa internet (URL): www.dsvrancea
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2013 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer