Licitatie Publica - achizitie uniforme
Anunt de participare numarul 61944/21.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: ÂB-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â70164, Romania, Punct(e) de contact: ÂNICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.Â021 317 10 05 int 215, Email: Â[email protected], Fax: Â021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): Âwww.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Rm.valcea
Adresa postala: Âstr.Carol I , nr.37 , Rm.Valcea, Localitatea: ÂRm.Valcea , jud.Valcea, Cod postal: Â240173, Romania, Punct(e) de contact: ÂIng.Dinu Dumitru, Tel.Â0250735840, In atentia: Âtehn.Frunzescu Raluca, Fax: Â0250739266, Adresa internet (URL): Â[email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Rm.valcea
Adresa postala: Âstr.Carol I , nr.37 , Rm.Valcea, Localitatea: ÂRm.Valcea , jud.Valcea, Cod postal: Â240173, Romania, Punct(e) de contact: ÂIng.Dinu Dumitru, Tel.Â0250735840, In atentia: Âtehn.Frunzescu Raluca, Fax: Â0250739266, Adresa internet (URL): Â[email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Rm.valcea
Adresa postala: Âstr.Carol I , nr.37 , Rm.Valcea, Localitatea: ÂRm.Valcea , jud.Valcea, Cod postal: Â240173, Romania, Punct(e) de contact: ÂIng.Dinu Dumitru, Tel.Â0250735840, In atentia: Âtehn.Frunzescu Raluca, Fax: Â0250739266, Adresa internet (URL): Â[email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie uniforme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul D.S.Rm.Valcea , str.Carol I , nr.37
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie uniforme , camasi , pantofi , ghete si ciorapi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115000-8 - Uniforme (Rev.1)
18321000-5-Camasi (Rev.1)
18441000-2-Palarii (Rev.1)
19313000-3-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.1)
19315000-7-Cizme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
costum vara =400 buc, costum primavara 400 buc, costum iarna=400 buc, pantofi personal teren 400 perechi , palarii 400 buc
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie de participare = 5600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea formularului 'declaratie privind neincadrarea in art.181 , din OUG34/2006 , copie statutul firmei sau firmelor asociate , certificat plata taxelor si impozitelor locale si a impozitelor catre bugetul consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil , declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente care sa ateste conformitatea produselor cu descrierea compozitieie tesaturilor si captuselilor prevazute in OM 1305/2005 si OM 332/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se vor prezenta mostre din produsele solicitate pentru barbati si femei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: achitati la casieria unitatii , op sau curier
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 10:00
Locul: la sediul D.S.Rm.Valcea , str.Carol I , nr.37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarii Contestatiilor
Adresa postala: Âstr.stavropoleos , nr.6 , sect.3 Bucuresti, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Fax: Â0213104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: ÂStr.Victoriei , nr.22, Localitatea: Âpitesti, Cod postal: Â145236, Romania, Tel.Â0248219374, Fax: Â0248219374, Adresa internet (URL): Â[email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul jurudic al D.S.Rm.Valcea
Adresa postala: Âstr.Carol I , nr.37, Localitatea: ÂRm.Valcea, Cod postal: Â240173, Romania, Tel.Â0250735840, Fax: Â0250739266, Adresa internet (URL): Â[email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 15:28